Ik merk in mijn omgeving dat mensen toen ik zei dat er een Golden bij Saar zou komen bij voorbaat soms al iets hadden van "arme Saar, die wordt geplet". Ook de eerste weken, maanden zelfs dat Vera er was zeiden mensen vaak "ze wordt al groot he? wacht maar straks, arme Saar". Ondertussen is Vera 5 maanden, cm of 48 denk ik, kilo of 17 om en nabij (Saar onder de 30 cm, 5 kilo), en zien mensen ook door hoe Saar en Vera met elkaar omgaan in dat dat "arme Saar' helemaal niet opgaat.
Het heeft even geduurd maar ik krijg nu alleen nog maar opmerkingen dat ze zo leuk spelen samen

Ikzelf had niet verwacht dat Saar door een Golden pup/jonge hond echt op het zielige af geplet zou worden (dan was er ook geen Golden pup gekomen natuurlijk

Omdat het zo vertrouwd is onderling laat Saar zich helemaal gaan, en in spel slipt ze als een aal onder Vera vandaan (ze kan onder Vera doorlopen, en je ziet Vera dan kijken "huh?? kan dat nou

Met als gevolg dat als er een van de twee wat 'onzeker' wordt in spel onderling het Vera is. Saar is noooit op haar hoede voor Vera, hoe groot ze ook is, maar als Saar echt helemaal los gaat in spel wil Vera nog weleens bij mij komen staan zo van "ehm, baas, ze doet zo wild met me".
Vervolgens duikt Vera weer net zo hard boven op Saar, dus bang is ze ook totaaal niet dan, en ze zoeken het dan lekker samen maar uit

Hoe gaat dat bij jullie?