Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
in de telegraaf...op de voor pagina tedje van geer
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
in de telegraaf...op de voor pagina tedje van geer
ik sla de krant recht zie ik daar een foto van tedje van geer!!!
met 1 van de niet fijne foto's om te zien.
(dacht misschien weet je het nog niet...)
met 1 van de niet fijne foto's om te zien.
(dacht misschien weet je het nog niet...)

groetjes van Ayka,Zira en Honey
- JML
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
-
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Het is anders wel een oplossing voor de poepoverlast dit warme weer... elke drollenfabriek die in een wagen overlijdt legt dagelijks tenminste 1 drol minder op de stoep voor je deur.Sorry hondeliefhebbers, maar na jaren stappen in poep en dagelijks dat achterlijke geblaf van de hond van de buren heb ik het behoorlijk gehad met die stomme dieren. Maar ze op deze wijze laten sterven is inderdaad ook ondierlijk! Ik zal ook een hond in nood redden als ik die zie.
Jeroen, Hoofddorp | 09:37 | 31.07.08
Wat een drukte om wat hot-dogs. Het kan niks geen kwaad dat er wat minder van die schijtmachines rondlopen.
W. Oef, Leiden | 09:25 | 31.07.08
Zeg Fouke, je moet die tekkel ook niet alleen maar die natuurlijke dierengeneesmiddeltjes geven; je moet het water te drinken geven! Ik zou ook flauw vallen als ik op kwakkelmiddeltjes liep. Duh.
Tekkelhoudster, Amerika | 09:36 | 31.07.08
Paar reacties
Jeroen, Hoofddorp | 09:37 | 31.07.08
Wat een drukte om wat hot-dogs. Het kan niks geen kwaad dat er wat minder van die schijtmachines rondlopen.
W. Oef, Leiden | 09:25 | 31.07.08
Zeg Fouke, je moet die tekkel ook niet alleen maar die natuurlijke dierengeneesmiddeltjes geven; je moet het water te drinken geven! Ik zou ook flauw vallen als ik op kwakkelmiddeltjes liep. Duh.
Tekkelhoudster, Amerika | 09:36 | 31.07.08
Paar reacties

- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ach ja. Ze hebben mijn foto gebruikt bij een ander stuk. En ze hebben ongevraagd mijn naam erbij gezet met een prive-twist, terwijl ik namens mijn werk dat stukje mailde met die foto als illustratie. Dat vind ik niet bijster geweldig. Maja.Rea schreef:Goed Geer, je hebt een VIP in huis nu![]()
En die reacties lekker laten waaien je kunt er de klok op gelijk zetten dat die komen
-
- Zeer actief
Tja, fijne krant, die TelegraafGeer schreef:Ach ja. Ze hebben mijn foto gebruikt bij een ander stuk. En ze hebben ongevraagd mijn naam erbij gezet met een prive-twist, terwijl ik namens mijn werk dat stukje mailde met die foto als illustratie. Dat vind ik niet bijster geweldig. Maja.Rea schreef:Goed Geer, je hebt een VIP in huis nu![]()
En die reacties lekker laten waaien je kunt er de klok op gelijk zetten dat die komen

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik zou daar zelf dus als het mij betrof behoorlijk pissig over kunnen worden, maar bij deze warmte is dat natuurlijk niet verstandig, ook mensen kunnen tenslotte oververhit raken.Geer schreef:
Ach ja. Ze hebben mijn foto gebruikt bij een ander stuk. En ze hebben ongevraagd mijn naam erbij gezet met een prive-twist, terwijl ik namens mijn werk dat stukje mailde met die foto als illustratie. Dat vind ik niet bijster geweldig. Maja.

Nog een paar reacties.
En weer staat "hondenliefhebbend" Nederland op z'n achterste poten, man wat zijn die lui altijd snel aangebrand als je het over hun hondjes hebt.Niks als overlast heb je van die krengen!
Erik, Amersfoort | 13:06 | 31.07.08
op de foto is een vechthond te zien. Feit is, dat domme mensen en aso's dat soort honden hebben. Die dommer mensen vergeten inderdaad een raampje open te zetten, want ze snappen het niet.
ed, groningen | 11:39 | 31.07.08
Ik wist niet dat er zoveel links tuig in Nederland leefde. Rot toch op met je autoruiten ingooien, laat mensen lekker zelf beslissen wat ze met hun hond doen, zij zijn de eigenaar niet dat linkse grut dat hier allemaal politiek correcte reacties aan het plaatsen is.
Adriaan, Rotterdam | 12:02 | 31.07.08
En weer staat "hondenliefhebbend" Nederland op z'n achterste poten, man wat zijn die lui altijd snel aangebrand als je het over hun hondjes hebt.Niks als overlast heb je van die krengen!
op de foto is een vechthond te zien. Feit is, dat domme mensen en aso's dat soort honden hebben. Die dommer mensen vergeten inderdaad een raampje open te zetten, want ze snappen het niet.
Ik wist niet dat er zoveel links tuig in Nederland leefde. Rot toch op met je autoruiten ingooien, laat mensen lekker zelf beslissen wat ze met hun hond doen, zij zijn de eigenaar niet dat linkse grut dat hier allemaal politiek correcte reacties aan het plaatsen is.
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
Ha, ik sprak mijn ouders en die hadden het over dat een teckel zelfs flauw was gevallen met dit warme weer, en nu lees ik dat dit jouw hond was, haha, toevallig.
En wat een reacties komen er op zo'n bericht, volgens mij niet de meest sociale mensen van deze samenleving.
En wat een reacties komen er op zo'n bericht, volgens mij niet de meest sociale mensen van deze samenleving.
Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie

was jòuw hond flauwgevallen???Geer schreef::N:
Ze belden naar aanleiding van het stukje... Die man vroeg nog of de foto in scene was gezet, dus ik vertelde dat het mijn eigen hond was. Dat...had ik beter niet kunnen doen :N:

hoe dan?... hoe laat ging je dan wandlen?. wat deed je met hem?
vanmorgen in het bos hadden ze het er al over.
in welk topic heb je het zelf hier neergezet?

- Roelfien
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Pak-de-bal schreef:was jòuw hond flauwgevallen???Geer schreef::N:
Ze belden naar aanleiding van het stukje... Die man vroeg nog of de foto in scene was gezet, dus ik vertelde dat het mijn eigen hond was. Dat...had ik beter niet kunnen doen :N:![]()
Pak-de-bal schreef:was jòuw hond flauwgevallen???Geer schreef::N:
Ze belden naar aanleiding van het stukje... Die man vroeg nog of de foto in scene was gezet, dus ik vertelde dat het mijn eigen hond was. Dat...had ik beter niet kunnen doen :N:![]()
Ik ging niet wandelen. Ik zat onder een stel bomen, aan het water, in de schaduw in het bos. En Ted keutelde wat rond, ging graven in een molshoop (in de zon) en raakte oververhit.
Doet er niet toe, ik heb dit stuk (ik werk daar, bij NML)
http://www.nmlhealth.com/c,5686,,/Hyper ... tting.aspx
opgestuurd naar een aantal dagbladen. Het is niet alleen belangrijk om te weten dat een hond in een zonnige auto doodgaat, 't is ook belangrijk om te weten wat je eigenlijk moet DOEN als zoiets gebeurt, ookal is het niet in een auto. Deze krant heeft alleen de foto's van mijn stukje gebruikt met mijn eigen naam in plaats van de bedrijfsnaam alsof ik het persoonlijk heb toegestuurd. De sielugge tekkel. Ach ja, ik had het natuurlijk kunnen weten... Eigen schuld dikke...??? Juist.
Vanochtend was hier overigens een andere regionale krant voor een interview. Die gaan wel een informatief stuk plaatsen. Gelukkig maar.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Ari@ne schreef:Nog een paar reacties.

Geer...............
Je hebt een vechthond

Hoe is het met Tedje?
Laatst gewijzigd door ranetje op 31 jul 2008 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Dus uiteindelijk je doel bereiktGeer schreef: Ik ging niet wandelen. Ik zat onder een stel bomen, aan het water, in de schaduw in het bos. En Ted keutelde wat rond, ging graven in een molshoop (in de zon) en raakte oververhit.
opgestuurd naar een aantal dagbladen. Het is niet alleen belangrijk om te weten dat een hond in een zonnige auto doodgaat, 't is ook belangrijk om te weten wat je eigenlijk moet DOEN als zoiets gebeurt, ookal is het niet in een auto. Deze krant heeft alleen de foto's van mijn stukje gebruikt met mijn eigen naam in plaats van de bedrijfsnaam alsof ik het persoonlijk heb toegestuurd. De sielugge tekkel. Ach ja, ik had het natuurlijk kunnen weten... Eigen schuld dikke...??? Juist.
Vanochtend was hier overigens een andere regionale krant voor een interview. Die gaan wel een informatief stuk plaatsen. Gelukkig maar.

Prima toch

- ranetje
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja dat weet je toch. Zijn de meest agressieve honden die er bestaanranetje schreef:Ari@ne schreef:Nog een paar reacties.
Adriaan, Rotterdam | 12:02 | 31.07.08![]()
Geer...............
Je hebt een vechthond![]()
Hoe is het met Tedje?

- ranetje
- Zeer actief
Dat is waar ookGeer schreef:Ja dat weet je toch. Zijn de meest agressieve honden die er bestaanranetje schreef:Ari@ne schreef:Nog een paar reacties.
Geer...............
Hoe is het met Tedje?

- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
En daar gaat het om.....goed gedaan geertjeRea schreef:Dus uiteindelijk je doel bereiktGeer schreef: Ik ging niet wandelen. Ik zat onder een stel bomen, aan het water, in de schaduw in het bos. En Ted keutelde wat rond, ging graven in een molshoop (in de zon) en raakte oververhit.
Vanochtend was hier overigens een andere regionale krant voor een interview. Die gaan wel een informatief stuk plaatsen. Gelukkig maar.![]()
Prima toch![]()
![]()
![]()

Maar dat niet alleen; we zijn ook dom en asoranetje schreef:Dat is waar ookGeer schreef:Ja dat weet je toch. Zijn de meest agressieve honden die er bestaanranetje schreef:Ari@ne schreef:Nog een paar reacties.
Geer...............
Hoe is het met Tedje?![]()

-
- Zeer actief
- Contacteer:
ik heb het idee, dat ze met graven hun adem inhouden , kan dat?Geer schreef:Ik ging niet wandelen. Ik zat onder een stel bomen, aan het water, in de schaduw in het bos. En Ted keutelde wat rond, ging graven in een molshoop (in de zon) en raakte oververhit.

Bauke was perfect nu de hele avond.. totdat. hij hier in de voortuin giong graven

nu is hij echt buiten adem , zowat

kijk, daar leren we weer wat van

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee, ze houden hun adem niet in. Ze zijn fysiek wel ingespannen bezig, met hun hele lijf. Daar krijgen ze het warm van, normaal al, maar in de zon al helemaal.Pak-de-bal schreef:ik heb het idee, dat ze met graven hun adem inhouden , kan dat?Geer schreef:Ik ging niet wandelen. Ik zat onder een stel bomen, aan het water, in de schaduw in het bos. En Ted keutelde wat rond, ging graven in een molshoop (in de zon) en raakte oververhit.![]()
Bauke was perfect nu de hele avond.. totdat. hij hier in de voortuin giong graven![]()
nu is hij echt buiten adem , zowat![]()
het is nog geen 5 minuten geleden dus zon allang wegGeer schreef:Nee, ze houden hun adem niet in. Ze zijn fysiek wel ingespannen bezig, met hun hele lijf. Daar krijgen ze het warm van, normaal al, maar in de zon al helemaal.Pak-de-bal schreef:ik heb het idee, dat ze met graven hun adem inhouden , kan dat?Geer schreef:Ik ging niet wandelen. Ik zat onder een stel bomen, aan het water, in de schaduw in het bos. En Ted keutelde wat rond, ging graven in een molshoop (in de zon) en raakte oververhit.![]()
Bauke was perfect nu de hele avond.. totdat. hij hier in de voortuin giong graven![]()
nu is hij echt buiten adem , zowat![]()

het heeft hem erg veel van zijn energie gevergd, dus nooit meer laten graven als het warm weer is !