Wie heeft er wel eens op een tentoonstelling geschreven? Hoe vond of vind je dat en heb je er veel van geleerd?
Ikzelf heb, tis wel al wat jaartjes geleden, als schrijver langs heel wat keurmeesters gezeten. daar heb ik erg veel van geleerd, vooral ook dat elke keurmeester de rasstandaard op zijn/haar eigen manier interpreteerd.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
schrijver
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna! - Aantal honden: 4
Re: schrijver
Ik...truusje schreef:Wie heeft er wel eens op een tentoonstelling geschreven? Hoe vond of vind je dat en heb je er veel van geleerd?
Ikzelf heb, tis wel al wat jaartjes geleden, als schrijver langs heel wat keurmeesters gezeten. daar heb ik erg veel van geleerd, vooral ook dat elke keurmeester de rasstandaard op zijn/haar eigen manier interpreteerd.
Was een noodsprong van de KC; vrijdag voor de show waren er nog voldoende schrijvers, zelfs vier op reserve. Zaterdagochtend waren er dankzij een passerend buikgriepvirusje drie tekort. Ik werd ingezet bij een engelssprekende keurmeester omdat mijn engels meer als voldoende is en ik ook de kynologische termen beheers. Het heeft mijn aversie tegen het "keurgebeuren" zeer aangewakkerd.

Het schrijven zelf vond ik dan weer wél erg leuk om te doen. We hadden ook een goede ringmeester waar ik heel wat van opgestoken heb.
Maar die keurmeester :N:
Laten we het zo zeggen: alle vooroordelen werden bevestigd.