Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wat te vragen voor een hond die je dagelijks opvangt?
Moderator: moderatorteam
-
- geregistreerd lid
- Contacteer:
wat te vragen voor een hond die je dagelijks opvangt?
Ik kan misschien dagelijks een hond opvangen van mensen die dan werken zijn. Mijn vraag wie doet zoiets en wat kan je hier voor vragen?
Groetjes
Groetjes
- Brigitte30
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
- Aantal honden: 1
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- gizmo
- Zeer actief
Jee dan kan ik ook wat bijverdienen als ik deze bedragen zie
Maar je het zijn vrienden die allebei werken
Pas zo vaak op hun hond net weer een hele week omdat manlief in het buitenland zat en vrouwtje moest werken en voor kind moest zorgen
Straks gaan ze 2 weken naar tenerife en komt hij ook hier
En dan gaat hij voor zijn werk nog naar egypte 2 en halve week en is hij hier ook weer

ow ja ik heb er nooit iets voor gevraagd
Pas zo vaak op hun hond net weer een hele week omdat manlief in het buitenland zat en vrouwtje moest werken en voor kind moest zorgen
En dan gaat hij voor zijn werk nog naar egypte 2 en halve week en is hij hier ook weer

Laatst gewijzigd door gizmo op 30 jul 2008 04:18, 1 keer totaal gewijzigd.

- gizmo
- Zeer actief
- starfleet
- Erelid
Het ligt een beetje aan de situatie Ik vind dat je gerust mag vragen wat een hondenpension vraagt als je echt wat met de hond doet, dus flink uitlaten, er eens mee spelen e.d. Per slot is de hond ook jouw verantwoording en zit je erdoor gebonden, is hij wellicht veel lastiger dan je eigen hond. Het ligt er aan of het vrienden zijn die ook eens op jouw hond passen, dan zou ik veel minder vragen dan als het via een advertentie gaat. 7.50 tot 10 euro vind ik een mooi bedrag per dag als het via een advertentie gaat.
Anne
Anne
-
- geregistreerd lid
- Contacteer:
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
- Aantal honden: 3
Een hond willen maar bij als ze alleen is kan ze niet een rondje met kind en hond lopen? Vind beetje raar.... Wel goed dat ze dan oppas zoeken enzopablo schreef:Jee dan kan ik ook wat bijverdienen als ik deze bedragen zie
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
dat is 8 euro.pablo schreef:en als het een dag en nacht is wat vragen ze danmassam schreef:de dagopvang hier kost 10 euro per dag
blijven logeren is goedkoper: 8 euro per dag
ik heb dit jaar al zeker vier weken een hond gehad en straks nog vier weken
oke is van vrienden maar die hebben beide werk
de 10 euro is als je 's ochtends brengt en 's avonds ophaalt.
de 8 euro voor 's ochtend brengen en de volgende ochtend ophalen.

-
- Actief
- Yv*nn
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb ook vaak oppas hondjes soms voor 1 dag en/of nacht, soms langer.
Vraag daar ook geen geld voor, het gezelschap van desbetreffende hond{je} is mijn en Sjors beloning, althans zo zie ik het. {Wel de lusten, niet de “lasten”}
Vind ook dat je professionele oppas als een hondenpension en/of uitlaatservice niet zondermeer kan vergelijken, voor deze mensen is het uiteindelijk hun bron van inkomsten.
Maar goed als iemand op deze manier een zakcentje wil bijverdienen, is daar eigenlijk ook helemaal niks mis mee.....
Vraag daar ook geen geld voor, het gezelschap van desbetreffende hond{je} is mijn en Sjors beloning, althans zo zie ik het. {Wel de lusten, niet de “lasten”}
Vind ook dat je professionele oppas als een hondenpension en/of uitlaatservice niet zondermeer kan vergelijken, voor deze mensen is het uiteindelijk hun bron van inkomsten.
Maar goed als iemand op deze manier een zakcentje wil bijverdienen, is daar eigenlijk ook helemaal niks mis mee.....
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
- Aantal honden: 3
Ik heb gelukkig zelf nog nooit gebruik van zoiets moeten maken, het staat me ook helemaal niet aan.
Ik doe het graag voor een ander, maar ik moet er niet aan denken dat Beike bij "vreemden" zit.
Mocht ik ooit toch een oppas nodig hebben, dan zijn die er gelukkig wel ( bekenden).
Hier op de buurt passen we soms op elkaars honden en daar vraag ik ook geen geld voor.
Mocht ik dan ooit een oppas nodig hebben, dan kan beike bij hun terrcht, maar dat hoeft hopelijk nooit.
Ik doe het graag voor een ander, maar ik moet er niet aan denken dat Beike bij "vreemden" zit.
Mocht ik ooit toch een oppas nodig hebben, dan zijn die er gelukkig wel ( bekenden).
Hier op de buurt passen we soms op elkaars honden en daar vraag ik ook geen geld voor.
Mocht ik dan ooit een oppas nodig hebben, dan kan beike bij hun terrcht, maar dat hoeft hopelijk nooit.
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
- Yv*nn
- Zeer actief
- Contacteer:
O, geef je volkommen gelijk Martijn, mijn voorkeur voor Sjors gaat ook zondermeer uit naar een privé adres.Martijn schreef:Ik vind dat professionaliteit in dit geval niet opweegt tegen het feit dat je hond als enige daar komt verblijven.Yv*nn schreef:Vind ook dat je professionele oppas als een hondenpension en/of uitlaatservice niet zondermeer kan vergelijken, voor deze mensen is het uiteindelijk hun bron van inkomsten.
Ik zou meer geld over hebben voor privé-opvang voor mijn honden dan een bedrijfsmatige. Sterker nog, daar maak ik sowieso geen gebruik van.
Bedoelde puur dat als het in geld word uitgedrukt dat ik daar toch een verschil in zie, ongeacht kwaliteit en of het meer of minder mag kosten.
{ heb m`n dag weer eens niet, duidelijkheid is dus mogelijk ver te zoeken