Vanmiddag was ik even met Joris naar een veldje hier in de buurt gegaan om wat te trainen en wat balspelletjes te doen. Na een tijdje kwam er een vrouw met 2 bull terriers het veldje op. Ik had het gezien en hield even op met spelen, zodat Joris niet zou schrikken als hij opeens die honden naast zich zag staan (hij heeft namelijk nauwelijks oog voor wat anders als hij met de bal bezig is).
De reu van het stel kwam heel vrolijk een kijkje nemen, maar daar was joris het toch niet zo mee eens :N: Hard blaffen en op de hond afrennen. Schaamde me best wel, zoveel geluid kwam eruit. De hond hield het maar voor gezien.
Vond het best sneu voor hem, want het was nog niet zo'n oude hond en zo te zien wilde hij heel graag even spelen, maar daar had Joris dus even geen zin in.. :N:
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
klein keffertje
Moderator: moderatorteam
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
- Lucia
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Sommige zijn gewoon hardleers.veertje schreef:Nou hij was de hele tijd aan het kijken of hij het niet nog eens zou proberen.Neeltje schreef:Is niet sneu hoor, die weet nou gewoon dat jou hond niet in hem/haar geïnteresseerd was en is het twee tellen later al weer vergeten.
Maar dat het sneu is is wel vermenselijking van mijn kant