gisteravond is er een hondje gevonden van een maand of 6/7 hooguit, vastgeknoopt aan een hek van een weiland wie de f*k doet nou zoiets

Moderator: moderatorteam
Was ie dood?kitty2 schreef:heb ik de neiging om iemand zo gruwelijk te mishandelen dat ie een weinig zinvol leven int verschiet heeft...
gisteravond is er een hondje gevonden van een maand of 6/7 hooguit, vastgeknoopt aan een hek van een weiland wie de f*k doet nou zoiets![]()
![]()
Sjalot schreef:Was ie dood?kitty2 schreef:heb ik de neiging om iemand zo gruwelijk te mishandelen dat ie een weinig zinvol leven int verschiet heeft...
gisteravond is er een hondje gevonden van een maand of 6/7 hooguit, vastgeknoopt aan een hek van een weiland wie de f*k doet nou zoiets![]()
![]()
Pak-de-bal schreef:
die asiels moeten dit eens gratis gaan doen, dàt zal een hoop ellende voorkomen !
Gestoorde mensen en als je zo eens wat artikelen over dierenleed leest, lopen er zat rond van dat soortkitty2 schreef:heb ik de neiging om iemand zo gruwelijk te mishandelen dat ie een weinig zinvol leven int verschiet heeft...
![]()