Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kussen doggy bagg
Moderator: moderatorteam
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
Kussen doggy bagg
Wie heeft er ervaring met een doggy bagg? Ik zit eraan te denken om er eentje (maatje L) aan te schaffen maar vanwege de prijs toch even nieuwsgierig naar jullie ervaringen met deze kussens.
Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie

-
S@ndr@
- Zeer actief
- Kika
- Zeer actief
- Contacteer:
-
S@ndr@
- Zeer actief
-
hercujess
Van alle kussens in onze winkel verkoop ik deze en de Doggy Bench bedden het allermeest. Een goede investering. Vlowerende vulling en de water- en vuilafstotende zijn super. Je kan er ook extra hoezen bij kopen. Sommige honden moeten even wennen, maar dat is een kwestie van even.
Ons eigen tuig is er ook helemaal gek op...
Ons eigen tuig is er ook helemaal gek op...
- Rich
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Wij hebben voor onze eigen honden een Rogz ligbed groottste formaat. Kost wel wat, maar dan heb je ook wat, zoals meestal met duurdere producten. De buitenhoes is simpel los te maken en te wassen. De vulling (geen tempex korrels, want daar willen onze honden niet op liggen) keurig netjes in kamers verdeeld. Dit voorkomt rollen van de hond, 'klonteren' in de was, of dat de vorm eruit gaat. Buitenzijde is van zeer duurzaam, ademend vuilafstotend materiaal gemaakt.
Inmiddels heb ik dat bed al 2 jaar liggen. Nog steeds in nieuwstaat en toch een favoriete ligplaats. Prima ding dus.
richard
Inmiddels heb ik dat bed al 2 jaar liggen. Nog steeds in nieuwstaat en toch een favoriete ligplaats. Prima ding dus.
richard