weet niet of ik dit goed plaats maar anders mijn excuses.
Ik kom net bij de dierenarts vandaan, chico kreeg zn 2e spuitje.
ze vonden hem daar eigenwijs, slim en druk. Eigelijk was ik het er totaal niet mee eens want ze gaven hem brokjes en ja daar is ie gek op dus gaat ie druk zoeken naar de laatste paar kruimels, ook gingen ze zn oren schoonmaken en dit wou hij niet dus ging hij grommen en piepen, maar wat dan wel weer vervelend was is dat hij 2x wou bijten, dit wil ik ook graag afleren maargoed nu kwam het er opneer dat ik maar naar een puppycursus moest gaan want anders zou hij later erg lastig zijn, ze zeiden nog net niet onhandelbaar, maar ik sprak wat kennissen waarvan ze ook ongeveer hetzelfde zeiden dat ze maar naar puppy cursus moesten gaan was het advies.
wordt er altijd geadviseerd voor puppycursussen?
helpt het echt enorm? want ook mensen die ik ken zijn er geweest maar of het heeft geholpen

kreeg ook gelijk allerlei folders mee, jaja goeie reclame.
Denk er wel overna of het misschien wel goed is voor chico maar eigelijk luisterd die goed naar zn naam, hij kan zitten en pootjes geven etc en is echt niet druk in huis, is het dan echt zoveel beter?
de dierenarts zei ook dat die kunstjes wel leuk zijn maar dat je er later weinig aan hebt

ik las dat het 140euro koste 2x in de week in de avond maar weet iemand of dit vaste avonden zijn? heb wisseldiensten vandaar.
iemand aanbevelingen in omg zuid-drenhte (meppel, nijeveen, steenwijk, staphorst etc)?
nou een heel verhaal

groetjes