Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Oud..

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Oud..

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

..Osa is oud, dat is een feit, en dat werd me vandaag wel weer erg duidelijk. Gekke kuren van een oude sok :mrgreen: Vroeger was Osa altijd super zindelijk, haalde het never nooit in haar hoofd om ergens anders dan op gras te poepen. Vandaag begon ze dus zoals normaal heel braaf op het gras, om vervolgens 2 meter door te lopen en verder te gaan op de stoep. Jullie kunnen je voorstellen dat ik mij lichtelijk beschaamd voelde, vooral toen er een nette mevrouw langskwam met haar perfecte poedeltje :mrgreen:

Na 5 min zijn we aangekomen bij onze straat, de laatste paar meters laat ik haar altijd los, er rijden bijna nooit auto's, en ze gaat altijd rechtstreeks naar huis, behalve vandaag, ze keek me aan, en liep zo naar de voordeur van de buren ( voor ons huis ) en kijkt me aan van "Doe je die deur nog open " uuuuh, nee Osa, daar wonen we niet. :N:

Je maakt nog eens wat mee met zo'n ouwetje :mrgreen:

gr Aimée
Ineke

Re: Oud..

Ongelezen bericht door Ineke »

Aimee schreef:..Osa is oud, dat is een feit, en dat werd me vandaag wel weer erg duidelijk. Gekke kuren van een oude sok :mrgreen: Vroeger was Osa altijd super zindelijk, haalde het never nooit in haar hoofd om ergens anders dan op gras te poepen. Vandaag begon ze dus zoals normaal heel braaf op het gras, om vervolgens 2 meter door te lopen en verder te gaan op de stoep. Jullie kunnen je voorstellen dat ik mij lichtelijk beschaamd voelde, vooral toen er een nette mevrouw langskwam met haar perfecte poedeltje :mrgreen:

Na 5 min zijn we aangekomen bij onze straat, de laatste paar meters laat ik haar altijd los, er rijden bijna nooit auto's, en ze gaat altijd rechtstreeks naar huis, behalve vandaag, ze keek me aan, en liep zo naar de voordeur van de buren ( voor ons huis ) en kijkt me aan van "Doe je die deur nog open " uuuuh, nee Osa, daar wonen we niet. :N:

gr Aimée
Beetje dement? :mrgreen:
Daantje_
Zeer actief
Mijn ras(sen): Catalaanse herdershond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Daantje_ »

Haha, wel grappig is dat een beetje :mrgreen:
Juultje heeft ook bij mijn moeder, dat ze bij de verkeerde deur gaat staan :N: Maar die voordeuren lijken ook erg op elkaar :mrgreen:
Afbeelding
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

och... :I: snoezig!
RIP Cena :roos:
    nathalie
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
    Aantal honden: 3
    Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Dat is hier met Bowie ook. Die kan "het" ook niet al te lang meer ophouden en dan doet hij het weleens op de stoep (ruim ik ALTIJD op). Dan kijkt hij me aan met een blik van "sorry, ik kan er echt niks aan doen".
    Afbeelding
    Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
    True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
    Candy, voor altijd in mijn gedachten
    http://www.greyblessings.nl
    Daisy@
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Herders
    Aantal honden: 3
    Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Het oudje :mrgreen:
    Marie-Josée
    Erelid
    Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Heel aandoenlijk is dat.Beetje lastig idd ook wel, Bruno gaat ook steeds netjes aan de kant zitten poepen maar dan komt er meestal niets uit, hij denkt echter dat hij klaar is en loopt weg en dan valt het er pas uit dus ik ruim tegenwoordig ook heel wat op, soms ook met het schaamrood op de kaken :mrgreen:
    Ze zijn zo lief, die ouwe sokken :ok:
    rose
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Labrador
    Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door rose »

lief hoor, dat ze bij de verkeerde deur gaat staan.
    doet me aan mijn oma denken :wink:
    SannePP
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
    Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

haha Nana! :smile: :smile: :smile: Lol!
    Die laatste zin ook! :smile2:
    RIP Cena :roos:
      Frenkie
      Zeer actief
      Contacteer:

Ongelezen bericht door Frenkie »

Ach gos een oud besje, maar die zijn zoooooo lieffffff
      Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie
      Afbeelding Afbeelding
      Brindlecardi
      Zeer actief
      Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Re: Oud..

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Ineke schreef:
      Aimee schreef:..Osa is oud, dat is een feit, en dat werd me vandaag wel weer erg duidelijk. Gekke kuren van een oude sok :mrgreen: Vroeger was Osa altijd super zindelijk, haalde het never nooit in haar hoofd om ergens anders dan op gras te poepen. Vandaag begon ze dus zoals normaal heel braaf op het gras, om vervolgens 2 meter door te lopen en verder te gaan op de stoep. Jullie kunnen je voorstellen dat ik mij lichtelijk beschaamd voelde, vooral toen er een nette mevrouw langskwam met haar perfecte poedeltje :mrgreen:

gr Aimée
      Beetje dement? :mrgreen:

Beetje maar :mrgreen:

Maar ze is niet dom, gisteravond moest ze nodig plassen, dus ik liet haar even snel op het veldje een plas doen, zodat ze daarna wat langer uit kon, ze doet een lange plas, gaat daarna aan de andere kant van het veld wat lopen eten, dus ik mevrouw daar weggehaald en richting huis gestuurd, loopt ze weer naar huis, en nadat we binnen waren, gelijk dat smoeltje van "eten?" :smile: Nee Osa, eerst nog even een rondje lopen, daarna krijg je eten. Muts :mrgreen:
      Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”