En dan heb ik het over Freggle, die zes weken geleden herplaatst is.
we dachten echt een goed tehuis voor haar gevonden te hebben. Een aantal keren gebeld en het ging hartstikke goed, ze waren heel blij met haar. Er was zelfs een keer afgesproken om samen met de nieuwe eigenaar en Freggle te gaan wandelen maar omdat mijn zusje niet zo lekker in haar vel zat heeft ze besloten af te bellen. ( freggle is eigenlijk van haar maar ze kan haar wegens financiele omstandigheden en een moeder is echt absoluut Freggle niet in huis wil, houden.) Wel vertelde de man toen dat hij en zijn vriendein uit elkaar waren en dat hij haar hond nu ook had.
Gisteren werd mijn zusje ineens gebeld door die vriendin ( of ex?) of ze Freggle weer wilde op komen halen want het ging vanaf het begin al niet goed met de andere hond

. Overleg gepleegd natuurlijk want mijn moeder wil haar nog steeds niet in huis dus besloten dat ik Freggle een tijdje in huis neem tot ze wederon een nieuw, en hopelijk blijvend, huis heeft gevonden. Ik moest alleen nog even naar de diplomauitreiking van Sam en dan zouden we haar gaan halen. Op een gegeven moment belt zus op met de mededeling dat ze haar NU gaat halen want ze kreeg een smsje dat ze toch maar besloten had om Freggle te houden en haar eigen hond weg te doen

. Echt hoor, ik snap sommige mensen niet. Wees gewoon eerlijk, dat is ook veel eerlijker naar de hond. Het is zowiezo een beetje vreemd omdat Freggle eigenlijk van die man was, maar die was nu nergens meer te bekennen. Nou ja, in ieder geval is Freggie weer terug en flink op dieet. Ik weet niet wat ze haar gegeven hebben ( of niet gegeven hebben, bijv. beweging) maar ze is in zes weken tijd, vier kilo aangekomen. Arm beessie......