Lotje, Roosje en Belle hebben we "nog niet" op de kiek, maar om een indruk te geven van Sjors z`n populariteit bij het damesvolk hier onder alvast een paar van de rest van z`n harem

===============================================
Minstrelen,
Sjors was afgelopen week wat ziekjes had een virusje waardoor z`n maag behoorlijk van streek was.
Amper herstel is hij nu z`n hart verloren en helemaal de kluts kwijt.
Klein husseltje Lotje, Yorkshire Roosje, en Cain terriër Belle zijn de schuldigen zij hebben zijn hart en kluts verdonkeremaand.
Fier en verleidelijk met de staartjes omhoog dansen ze om hem heen, onweerstaanbare lekker luchten verspreidend roepen ze kom dat Sjors kom dan lekkere stoere bink, pak me dan als je kan.
En Sjors danst bedwelmd maar verrukt mee, rillend en liters kwijlend hoor je hem zachtjes zingen, O mijn Lotje mijn Roosje mijn Belle mijn kleine lieve poppendijne kom toch dichter bij dan maak ik jullie tot de mijne.
Maar dan komen de baasjes met hun riemen, en word het minnefozen uhu kozen wreed verstoord, onverrichte zaken richting lege eenzame mand.
Hartverscheurend heeft hij de nacht uit volle borst minstrelend door gebracht, OEHOEEEE lieve Lotje Roosje belle Belle kom in mijn koude en eenzame armen, dan zullen wij samen m`n knusse mandje eens lekker verwarmen OEHOEEEE YEH YEH
Momenteel gaat het alweer een beetje met de ludevedu hij ligt in diepe slaap hartgrondig te snurken.
Tja, dat komt er van als je als oudere jongere een nacht minstrelend doorzakt, t`is en blijft een hondenleven.
Keetje, prinses op de erwt.

Senna, prinses op de troon.

Karin gewoon gebleven prinses met alle 4 haar pootjes op de grond.