Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Per opbod
Moderator: moderatorteam
- tibetaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 tibetaanse spaniel
- Aantal honden: 2
- Locatie: (je kunt niet alle honden van de wereld redden maar je kunt wel de wereld van 1 hond redden!!)
- Leonieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- balls & bones
- Actief
-
- Zeer actief
Ach, ik heb ooit eens meegedaan aan een KNPV wedstrijd, daar zat een pup in de verloting
Heb niet meegedaan met de verloting
Ik was wel lekker nr.1 en die vent die dat hondje in de verloting deed (jawel een *echte* broodfokker) wilde een dekking van mijn reu en die kreegtie lekker niet
toen was ik een arrogant rotwijf
Ik kijk nergens meer van op tegenwoordig, wat is voor sommige mensen nu een beest
het zijn zelf beesten, degenen die zo omgaan met dieren!!! 

Heb niet meegedaan met de verloting

Ik was wel lekker nr.1 en die vent die dat hondje in de verloting deed (jawel een *echte* broodfokker) wilde een dekking van mijn reu en die kreegtie lekker niet

Ik kijk nergens meer van op tegenwoordig, wat is voor sommige mensen nu een beest

Rijkdom is als zeewater: hoe meer men er van drinkt, hoe dorstiger
men wordt.
- Chione
- Zeer actief
- Chione
- Zeer actief
Daar kun je toch al jaren bieden op dieren, als de verkoper dat aangeeft.doggy schreef:Wat ik heb gezien, van die 25 euro wel.Chione schreef:Gaat dit om Marktplaats ofzo?
Ik denk zelf dat dit wel om MP gaat.

~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~
~

~
~

~
Ik weet niet, misschien wou ze het zeggen, dat ze hetniet nodig vind of zo.Chione schreef:Daar kun je toch al jaren bieden op dieren, als de verkoper dat aangeeft.doggy schreef:Wat ik heb gezien, van die 25 euro wel.Chione schreef:Gaat dit om Marktplaats ofzo?
Ik denk zelf dat dit wel om MP gaat.Wat is er dan veranderd?

-
- Zeer actief
Dit gaat inderdaad om Marktplaats.
Er stond in het bericht dat de hond gereserveerd was voor 650 euro. Als er aan het einde van de week niemand 950 euro had geboden dan ging hij naar degene van 650 euro....
Als ik dat zo lees dan hoef ik bij zo`n persoon al niet een hondje. Hij gaat akkoord met 650 euro. Maar wil wel proberen nog meer te kunnen krijgen.
Er stond in het bericht dat de hond gereserveerd was voor 650 euro. Als er aan het einde van de week niemand 950 euro had geboden dan ging hij naar degene van 650 euro....
Als ik dat zo lees dan hoef ik bij zo`n persoon al niet een hondje. Hij gaat akkoord met 650 euro. Maar wil wel proberen nog meer te kunnen krijgen.