Nou wij voeren eigenlijk Cavom, maar als we alleen dat geven, eet Juultje daar echt heel erg weinig van. Ze eet het dus eigenlijk alleen omdat ze erg honger heeft en verder niets gegeten heeft of kan eten zeg maar.
Dus nou had mijn vader proefzakjes gehaalt van Smolke (streepje door de o) en Royal Canin. Eigenlijk wilde ik met mijn moeder gaan en de goeie brokken opschrijven en kijken of ze daar iets van hadden.
Nu had ik dus Smolke gegeven, wat ze dus wél gewoon eet... Die vindt ze dus wel lekker! Maar ik weet dus niet of dat dat een goeie brok is... Het komt me namelijk niet bekend voor. Als het namelijk slechte brok is dan wil ik iets anders geven!
ze krijg ook 3dagen in de week 3 plakken van Rodi en de rest van de dagen 1 of 2. Het is best moeilijk, mijn moeder wilt namelijk wel Rodi geven en de brokken voor erbij. Maar mijn vader is er van overtuigd dat brokken beter zijn dan Rodi etc. Dus daarom wilde we dan een goeie en lekkere brok voor haar omdat ze denk ik zwak wordt van 1 plakje rodi
Groetjes Daantje