inmiddels eet hij weer regelmatig smuldier (zo'n 2x per week ipv brok) en af en toe een penslap en het gaat allemaal weer goed,hij is toendertijd uitvoerig onderzocht door de da,maar ze wisten niet waar zijn reactie vandaan kwam.
ik overweeg nu om bijvoorbeeld sochtends wat cavom te gaan geven en savonds smuldier (soms kompleet,soms enkelvouding met vis en een ei),daarbij dan 2 dagen in de week waarop hij een vuile penslap krijgt.
we krijgen er binnenkort een pupje bij en die wil ik dan ook op deze manier gaan voeren,maar kan een pup al een penslap wegknagen?
de brokken van cavom schijnen vrij goed te combineren te zijn met vers,omdat ze geperst zijn,maar bij chuck zal er toch zo'n 10 uur tussen de maaltijden zitten dus dat is het punt niet,maar bij de pup wordt dat natuurlijk lastiger,die zal nog 3 a 4x per dag moeten eten...
nou wilde ik die ook sochtends brok geven en het vlees dan nog verdelen over 2 of 3x,kan dit op deze manier?
wegens praktische redenen wil de brok er toch nog even bij blijven geven,dit is ook handig omdat ik regelmatig vergeet om het vlees uit de vriezer te leggen