Toen we binnen waren Jip eerst even rond de bench laten snuffelen en toen het deurtje opengedaan. Het was toch even spannend, omdat in het verleden is gebleken dat Jip niks van opdringerige puppen moest weten. Toen ze de bench uikwam heeft hij haar uitgebreid zitten besnuffelen en begon hij haar uit te dagen en voor ik het wist, was het dikke mik. Mevrouw mocht zelfs zijn balletje pakken en dat wil héél wat zeggen!

Na een uur heb ik ze nog even buitengezet en daarna zijn we naar boven gegaan. We hebben haar in de bench náást de bench van Jip gezet. Ze heeft welgeteld 5 minuten de dramaqueen uitgehangen en toen was het stil. Toen ik vanmorgen om 7 uur wakker werd, ben ik maar even gaan kijken. Sterre was wakker en ik heb de twee mormels even naar buiten gedaan waar ze heeft geplast. (Er lag natuurlijk ook al wat in de bench)
Daarna de Carnibest gegeven. In eerste instantie tolereerde Jip dat ze mee at, maar toen hij proefde hoe lekker het was (hij krijgt normaal Duck) kreeg ze even een snauw. Maar verder gaat het top!
Oja, ze verward Jip's mannelijkheid nog wel eens met mama's tepels
Foto's as soon as possible!