1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

Moderator: moderatorteam
Hahaha, ik wilde al ingrijpen want je eigen Cas een hond van het isabellahofke noemen zal je wel niks vinden denk ikLongFields schreef:Wat leuk dat je zoveel Laekense op de foto hebt gezet!![]()
Vanwaar al die eer?
Misschien wil je de foto's in je openingsbericht nog even van een nummer voorzien, dan kan ik van een behoorlijk aantal honden de namen wel erbij zetten. Ik heb net een poging gedaan met quoten maar dat werd een enorm zootje waar niks meer van klopte, met nummers kan ik een opsomming geven van de honden die ik weet, met achter het nummer van de foto de naam van de hond.
"janinca2002 schreef:Ja die was duidelijk te herkennenLongFields schreef:Suzanne d'r dikke kont en rug bedoel je! :N:Inge schreef:Ik zie in ieder geval Suzanne![]()
Ik ken ze als Sascha en Frits, Kevin vertelde dat Sascha te klein was en Frits kreeg een U. Zie ook foto 30 en 31.LongFields schreef:Bedankt voor je moeite!Maryanne schreef:Mijn zoon was er met vrienden van ons en hun twee honden, deze:
Ik zal ze even nummeren Suzanne
Ik ben nu wel heel nieuwsgierig geworden naar de namen van de honden van de vrienden van je zoon.![]()
Deze twee herkende ik namelijk niet direct.
Dat zijn dan officieel Zascha v't Brugske en Zfitz Chavalrie v't Brugske, broer en zus volgens de catalogus. Op de NVBH-website staat dat Frits gediskwalificeerd zou zijn en dat Sascha een U kreeg.Maryanne schreef:Ik ken ze als Sascha en Frits, Kevin vertelde dat Sascha te klein was en Frits kreeg een U. Zie ook foto 30 en 31.LongFields schreef:Bedankt voor je moeite!Maryanne schreef:Mijn zoon was er met vrienden van ons en hun twee honden, deze:
Ik ben nu wel heel nieuwsgierig geworden naar de namen van de honden van de vrienden van je zoon.![]()
Ja, die zijn het (zegt Kevin ook). Jammer dat hij geen catalogus heeft meegenomen.LongFields schreef:Dat zijn dan officieel Zascha v't Brugske en Zfitz Chavalrie v't Brugske, broer en zus volgens de catalogus.Maryanne schreef:Ik ken ze als Sascha en Frits, Kevin vertelde dat Sascha te klein was en Frits kreeg een U. Zie ook foto 30 en 31.LongFields schreef:Bedankt voor je moeite!Maryanne schreef:Mijn zoon was er met vrienden van ons en hun twee honden, deze:
Sem heeft een heel apart vachtje, wat je (helaas) nog wel vaker ziet bij bepaalde lijnen van (meest ouderwetse type) Laekense. Naar mijn weten wordt hij niet geschoren trouwens. Hij deed niet mee aan de show, agility en flyball is meer zijn ding.estelle schreef:die nummer 8, Sem, wat ziet die er 'raar' uit in vergelijking met de rest?
Lijkt wel alsof ide geschoren is ofzo?
edit: Zidane....![]()
Verder mooie foto's. Ik herkende zowaar Sjefke en Nozem en wat pups.
Okay. Ik vind het niet zo'n mooie hond om te zien.LongFields schreef:Sem heeft een heel apart vachtje, wat je (helaas) nog wel vaker ziet bij bepaalde lijnen van (meest ouderwetse type) Laekense. Naar mijn weten wordt hij niet geschoren trouwens. Hij deed niet mee aan de show, agility en flyball is meer zijn ding.estelle schreef:die nummer 8, Sem, wat ziet die er 'raar' uit in vergelijking met de rest?
Lijkt wel alsof ide geschoren is ofzo?
edit: Zidane....![]()
Verder mooie foto's. Ik herkende zowaar Sjefke en Nozem en wat pups.