http://link.marktplaats.nl/165269383
Moderator: moderatorteam
eefje+huig schreef:heb ik gezegd dat ik wat van die mensen vind dan?
Ik zet het hier neer om onder de aandacht te brengen,wie weet he,ziet iemand het die iets kan doen voor het beestje.
ik weet idd niet waarom het beestje nu weg moet maar ik denk dat als je het al die tijd gered hebt,je die laatste maanden,of misschien een jaar( tis een herder tenslotte) dan ook nog wel iets anders zou kunnen verzinnen denk ik.
er zijn mij net even teveel van die oudjes die ineens weg moeten omdat ze hun plas niet meer ophouden,lastig worden,vaker naar de da moeten enz enz.
Of de buurman heeft een pup en die willen wij nu ook.......
Nee ik weet het niet of dat nu zo is maar daarom blijft het wel sneu voor de hond,wat de reden ook is.
Ben wel benieuwd wat nu echt de reden is.SannePP schreef:Arm beestje!!! Ik ben even zo brutaal geweest om die mevrouw te mailen om te vragen hoe het komt dat ze hem weg moet doen... Zonder verwijten hoor, maar ik vind het zooo zielig voor die hond!!!
ik heb hier om heel eerlijk te zijn nog helemaal geen oordelen gelezen,iedereen zegt dat ie het triest vind want het beestje word afgedankt,dat is geen oordeel maar een feit,anders doe je hem niet op mp.Irene schreef:Jammer dat mensen inderdaad altijd zo snel klaar staan met een oordeel.
Misschien heeft de hond ook wel geen 15 jaar bij die mensen gewoont en hebben die mensen hem ook noodgedwongen van iemand overgenomen en hem tijdelijk opgevangen en als een baasje vinden dan niet 1,2,3, lukt kan ik me best voorstellen dat iemand nog uitwijkt naar marktplaats.
Maar inderdaad de advertentie is niet erg voordelig neergezet, wat meer omschrijving over hoe en waarom zou een stuk beter op zijn plaats zijn geweest.
Maar ja misschien hebben die mensen nooit eerder een advertentie gezet of hem laten zetten door een ander,niet iedereen kan alles even goed omschrijven.
Het blijft voor een hond op die leeftijd wel allemaal heel erg triest.Maar laten we niet te hard zijn in ons oordeel,we kennen niet het hele verhaal erachter.Ben wel benieuwd wat nu echt de reden is.SannePP schreef:Arm beestje!!! Ik ben even zo brutaal geweest om die mevrouw te mailen om te vragen hoe het komt dat ze hem weg moet doen... Zonder verwijten hoor, maar ik vind het zooo zielig voor die hond!!!