Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Euhmz moet ze niet erg veel hebben?
Moderator: moderatorteam
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Euhmz moet ze niet erg veel hebben?
Ik zat net eens percentages te berekenen, en kwam erop uit dat Jamey 4% van haar lichaamsgewicht krijgt per dag (NRV). Terwijl ze dus gecastreerd is, waarmee ze volgens de geldende verhalen toch juist sneller dik zou moeten worden... Als ze echter minder krijgt dan zie je haar gewoon afvallen, dus ze heeft de 200 gram echt nodig op haar 5 kilo... Is dit heel abnormaal en iets om haar even voor te laten checken door de DA, of is het nog binnen de normale grenzen? Ze geeft verder totaal geen problemen meer met eten enzo, weigert bijna nooit meer iets, is fit, actief en vrolijk...

You'll be in my heart... Always...
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- Jacksel
- Zeer actief
Ze is soms wat hyperig, maar nu ze wat ouder is slaapt ze (gelukkighercujess schreef:Jamey is toch actiever dan de gemiddelde hond?

You'll be in my heart... Always...
-
hercujess
Nou, ik wel hoor. Reken maar dat dat hyper zijn ook veel energie vraagt, waarom denk je dat kinderen met ADHD zo moe zijn aan het eind van de dag? Het zijn niet allemaal Tazmanian Devil-look-a-likes die door de toko heen razen, maar in het hoofd gaat ook een hoop om. Een herder verbrandt doorgaans meer dan bijv. een teckel, alleen al om dat hij altijd alert is en de boel meer in de gaten houdt. Bij Jamey is dat niet anders, tel daar bovenop de behendigheid en die wandelingen, dan heb je het antwoord op je vraag al.
Ik ken overigens genoeg hondjes die het met twee keer per dag een blokje om moeten doen, dus die halen het gemiddelde weer omlaag
Ik ken overigens genoeg hondjes die het met twee keer per dag een blokje om moeten doen, dus die halen het gemiddelde weer omlaag
- Jacksel
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
-
C@rmen
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
ik voer op het oog.. kijk verder nergens naar...
mijn jongste mechelaar krijgt voer voor een hond van 35 kg terwijl hij 28 kg is....
Mijn teef daarentegen is 20 kg en krijgt minder dan ze zou moeten hebben anders kun je haar rollen...
(overigens beiden intact)
mijn jongste mechelaar krijgt voer voor een hond van 35 kg terwijl hij 28 kg is....
Mijn teef daarentegen is 20 kg en krijgt minder dan ze zou moeten hebben anders kun je haar rollen...
(overigens beiden intact)

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Marieke*
- Zeer actief
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer: