Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Balou gebeten
Moderator: moderatorteam
- Phalène
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Epagneul nain Papillon + Phalène
- Aantal honden: 5
Balou gebeten
Grr, Balou (zie onderschrift) is gebeten bij het uitlaten, er steekt een stuk vel uit bij zijn oog. Volgens mij is het een loshangende flap, zoals ik het nu kan bekijken, maar ik laat hem maar effies met rust.
Ik kan gelukkig straks terecht bij de dierenarts...
Ik kan gelukkig straks terecht bij de dierenarts...

- Lot77
- Zeer actief
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
- Phalène
- Zeer actief
- Phalène
- Zeer actief
- eefje_ates
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.
- Zenda
- Zeer actief
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ik zou aangifte bij de politie doen, de rekening van de da bewaren en erop laten zetten dat de wond van een vechtpartij komt. Mocht de eigenaar nog opduiken kan je de politie/wijkagent erop af sturen. Zo heb ik ook eens een rekening van de da geïnd. Sterkte met Baloe.Phalène schreef:Nee, de hond liep los (in een aanlijngebied) en de baas was in geen velden of wegen te bekennen. Ik heb wat bekenden in de buurt ingeseind, zij kennen de hond niet, maar gaan opletten.
Maar als ze de eigenaar vinden is het zijn/ haar woord tegen het mijne, want getuigen waren er ook niet...

- Phalène
- Zeer actief
Balou is weer thuis, hij is ook alweer een beetje aan de wandel geweest. Hij laat z'n urine lopen, maar volgens de DA is dat normaal. Ik heb geen idee, voor mij was het de eerste keer dat een van mijn honden onder narcose moest. De komende dagen mag ik onbeperkt (en kostenloos, niet geheel onbelangrijk
) langskomen voor controle. Ik laat hem zeker voor het pinksterweekend nog even zien, dan zit ik een stuk rustiger.
Gelukkig zijn onze honden verzekerd, dus gaat de rekening morgen gelijk op de bus. Ik heb al kopietjes gemaakt en er staat inderdaad op dat het een 'verwonding agv aanval andere hond' is. Aangifte zou ik inderdaad ook nog kunnen doen (gelukkig hebben we de foto's nog
), bedankt voor de tips.
Bedankt voor jullie medeleven, knuffels zijn overgebracht
Gelukkig zijn onze honden verzekerd, dus gaat de rekening morgen gelijk op de bus. Ik heb al kopietjes gemaakt en er staat inderdaad op dat het een 'verwonding agv aanval andere hond' is. Aangifte zou ik inderdaad ook nog kunnen doen (gelukkig hebben we de foto's nog
Bedankt voor jullie medeleven, knuffels zijn overgebracht

-
Pak-de-bal
dat is altijd heel vervelend en je wilt zeker niet vertellen wat voor soort het was.Phalène schreef:Nee, de hond liep los (in een aanlijngebied) en de baas was in geen velden of wegen te bekennen. Ik heb wat bekenden in de buurt ingeseind, zij kennen de hond niet, maar gaan opletten.
Maar als ze de eigenaar vinden is het zijn/ haar woord tegen het mijne, want getuigen waren er ook niet...
keurig van je, dat zou ik als eerste erbij geschreven hebben.
lijkt mij nu wel eng voor je als je er weer naartoe gaat en je komt hem weer tegen
niet te hopen , maar wel goed uitkijken.
Maar daarom wel even naar de politie gaan, misschien is het een zwerver en hebben ze al meer aangiftes
veel sterkte met hem !
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
ehm... wat schiet je daarmee op... genezen de wonden sneller denk je?Pak-de-bal schreef:en je wilt zeker niet vertellen wat voor soort het was.
keurig van je, dat zou ik als eerste erbij geschreven hebben.![]()

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- eefje_ates
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.
Het zal dan wel weer zo een enge herder geweest zijn,toch?Pak-de-bal schreef:dat is altijd heel vervelend en je wilt zeker niet vertellen wat voor soort het was.Phalène schreef:Nee, de hond liep los (in een aanlijngebied) en de baas was in geen velden of wegen te bekennen. Ik heb wat bekenden in de buurt ingeseind, zij kennen de hond niet, maar gaan opletten.
keurig van je, dat zou ik als eerste erbij geschreven hebben.![]()
lijkt mij nu wel eng voor je als je er weer naartoe gaat en je komt hem weer tegen
niet te hopen , maar wel goed uitkijken.
Maar daarom wel even naar de politie gaan, misschien is het een zwerver en hebben ze al meer aangiftes
veel sterkte met hem !

-
Eef
- Zeer actief
- Contacteer:
- Phalène
- Zeer actief
Zo, de nacht hebben we achter de rug. We zijn erachter dat Balou geen fan is van zijn roeptoeter, hij kan er niet echt mee uit de voeten. We schamen ons diep, maar kunnen ons lachen af en toe niet houden om dat onbeholpen gestuntel
Het oog ziet er prima uit, zeker in vergelijking met gisteren. En nu kan het grote pillen en zalf-festijn gaan beginnen.
De hond is nog niet teruggezien...
Het oog ziet er prima uit, zeker in vergelijking met gisteren. En nu kan het grote pillen en zalf-festijn gaan beginnen.
De hond is nog niet teruggezien...

-
Gipsy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
- Phalène
- Zeer actief
Even een kleine update: Het gaat prima, vanavond mag ik even langskomen voor wondcontrole. Dat vind ik een prettig idee, met dat lange pinksterweekend voor de deur. Ik heb inmiddels aangifte gedaan en de rekening is onderweg naar de verzekering.
Nog even een foto van gisteravond (let niet op de sticker op de kraag, ik kreeg hem er handmatig niet af en wilde er geen agressieve middelen op gebruiken...):

Nog even een foto van gisteravond (let niet op de sticker op de kraag, ik kreeg hem er handmatig niet af en wilde er geen agressieve middelen op gebruiken...):

-
ponne
- Zeer actief
Aggossie, beterschap!Phalène schreef:Even een kleine update: Het gaat prima, vanavond mag ik even langskomen voor wondcontrole. Dat vind ik een prettig idee, met dat lange pinksterweekend voor de deur. Ik heb inmiddels aangifte gedaan en de rekening is onderweg naar de verzekering.
Rijkdom is als zeewater: hoe meer men er van drinkt, hoe dorstiger
men wordt.
- Phalène
- Zeer actief
- boemerang
- Zeer actief
ach wat een zielig gezicht zo , hopelijk knapt het snel opPhalène schreef:Even een kleine update: Het gaat prima, vanavond mag ik even langskomen voor wondcontrole. Dat vind ik een prettig idee, met dat lange pinksterweekend voor de deur. Ik heb inmiddels aangifte gedaan en de rekening is onderweg naar de verzekering.

onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering