Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik ben net binnen met Mitch en ga even wat drinken pakken, kom ik terug heeft hij een flinke bult naast zijn oog. In eerste instantie schrik ik me rot, maar kan dit gewoon een muggenbult zijn??
Hij zat er echt ineens en er waren hier enorm veel muggen vanavond...
Hieronder wat foto's:
Ik zal me wel weer zorgen maken om niks, maar hij kijkt ook gelijk zo zielig zo
Laatst gewijzigd door Crista op 06 mei 2008 21:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Hij kijkt er idd erg zielig bij, dat kunnen ze dan ook meteen zo goed hè haha.
Ik heb zelf weleens een muggenbult gehad bij m'n oog en dat werd ook een aardige bult, zag er niet uit.... had liever een hond geweest op dat moment haha
tea tree kan helpen.
Nika heeft ook vreselijke last van steekbeesten (ze moeten haar blijkbaar altijd hebben) en ik heb van de dierenarts ooit de tip gehad haar gewoon in te smeren met anti-muggen lotion als ze weereens een dankbaar prikobject is.
Een beetje laat geloof ik, maar toch maar even. Ik gebruik lavendelolie zowel bij de hond als bij onszelf. Werkt als een trein, de muggen landen niet eens meer in je buurt. En......je ruikt zalig.
Konni schreef:Een beetje laat geloof ik, maar toch maar even. Ik gebruik lavendelolie zowel bij de hond als bij onszelf. Werkt als een trein, de muggen landen niet eens meer in je buurt. En......je ruikt zalig.
echt? dat werkt? hier in de omgeving weerribben is het echt niet leuk meer.. niet alleen muggen, die vallen nog mee, maar die knutten.. die kleine rottige vliegjes die je steken op je kop of overal waar ze maar kunnen.. zulke bulten krijg je ervan.. en een week jeuk, je wilt niet weten hoe mijn benen en armen, gezicht (haargrens) eruit zien... waar kun je dat kopen?? thnx
Konni schreef:Een beetje laat geloof ik, maar toch maar even. Ik gebruik lavendelolie zowel bij de hond als bij onszelf. Werkt als een trein, de muggen landen niet eens meer in je buurt. En......je ruikt zalig.
echt? dat werkt? hier in de omgeving weerribben is het echt niet leuk meer.. niet alleen muggen, die vallen nog mee, maar die knutten.. die kleine rottige vliegjes die je steken op je kop of overal waar ze maar kunnen.. zulke bulten krijg je ervan.. en een week jeuk, je wilt niet weten hoe mijn benen en armen, gezicht (haargrens) eruit zien... waar kun je dat kopen?? thnx
Lavendelolie koop je volgens mij bij alle winkels waar ze geurbranders ed verkopen, bv Blokker, Marskramer en een wat uitgebreidere drogist.
Muggen ed zijn dit jaar echt een plaag :N:
Lavendelolie koop je volgens mij bij alle winkels waar ze geurbranders ed verkopen, bv Blokker, Marskramer en een wat uitgebreidere drogist.
Muggen ed zijn dit jaar echt een plaag :N:
Roy heeft ook erg last van muggen. Ik heb toevallig vanmiddag AdvanTix gehaald en dat zou ook een paar weken tegen muggen en zandvliegen helpen... maar ik moet nog druppelen..