Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Winter haar klok

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Leane

Winter haar klok

Ongelezen bericht door Leane »

Loopt erg optijd :jank:

Baasje gaat er elke werkdag om 6 uur uit om naar het werk te gaan. Maar van de week hadden we dus een paar dagen vrij en zoals nu ook in het weekend. Dan staat ze rond 6 uur voor de slaapkamer deur te piepen en te doen. Ze kan door het hele huis (behalve de slaapkamer) Ze kan naar buiten ze kan spelen, kluiven enz. Maar nee piepen voor de slaapkamer net of dat ze zegt van hup eruit het is 6 uur :N: en dat op zondagochtend !
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Zo ben ik blij dat ik pas om kwart over 7 mijn bed uitkom als ik moet werken.... en in het weekend inderdaad ook, Bowie is dan rise and shine en wil eruit...en ga er maar uit!
Tja...je hebt wel wat aan je dag he haha..
Bij Bowie haalt het ook helemaal niets uit als je de laatste ronde bijv om snacht 2 uur doet hoor...kwart over 7 is kwart over 7 :pffff:
Afbeelding
IngeK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herders
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door IngeK »

zalig he? wij hebben ook zo'n wekker maar die is rood, knort en komt op mijn buik liggen als het 5.15 is ;) Ben er zelf erg blij mee, wij hebben echt al jaaaaaaaaaren de wekker niet meer gezet. Laatst lag hij zelf een keer lekker denk ik en toen werd ik om 6 uur wakker.........oeps......normaal loop ik dan al buiten.

En ja dat gaat bij ons op zaterdag en zondag ook zo. Vind het niet erg hoor, ben een ochtendmens :ok:
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

ja zoals jou rode hebben wij een witte die me wekt
eerst zachtje spinnen dan een ruwe schuur tong in je gezicht en wil je dan nog niet dan gaat ze de honden op jagen tot het een dolle boel is :boos:
Afbeelding
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Beike is gewent dat ik op verschillende tijden van bed af kom, maar meestal nooit later dan 8 uur.
Meestal ben ik er rond 7 uur af.
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Wat ben ik blij dat dat hier niet zo is. :mrgreen:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Innuendo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sammie is een "Maltezer"
Maxi is een kruising Basset Hound / Cocker Spaniël

Ongelezen bericht door Innuendo »

Ik werk gelukkig onregelmatig hahaha..
Hier komen ze pas in actie als ik me ga aankleden.. Dan weten ze dat we gaan :mrgreen:
boy en minka
Actief
Mijn ras(sen): werklijn border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door boy en minka »

:mrgreen: Hahahaha hier nog zo een!!! Om 06.15 uur wakker: maakt niet uit welke dag! Hihihi. Maar na de ochtendronde en de brokken, gaat ze op de vrije dagen weer lekker verder slapen tot een uur of tien... Yep; wij dus ook!!! :slaap:
Maak je geen zorgen voor de dag van morgen.
*tweety*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *tweety* »

Hier is dat gelukkig ook niet zo.
Yvar komt echt tot actie zodra hij hoort dat ik me tanden aan het poetsen ben.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

Afbeelding
Sylvia 1980
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sylvia 1980 »

Hier gelukkig ook niet. Wel moet Fahim altijd even in het weekend komen. Doordeweeks staan we uiterlijk om 7 uur op. Zaterdag wordt Fahim rond 9 uur wakker en begint dan heel zachtjes te piepen. Zondag dan slaapt hij gewoon zolang als wij slapen.
Yaro en Luca zijn geen ochtendhonden die willen elke ochtend uitslapen. En trouwens ze zijn ook geen avondhonden want de laatste ronde hoeft ook niet perse. :19:
Afbeelding
Groetjes Sylvia
Poot Yaro, Luca en Fahim
A ridgeback isn't just another dog it's a lifestile
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Hier komen ze pas in aktie als wij dat ook doen. Al moet het ook niet té vroeg zijn, want dan blijven ze gewoon liggen waar ze liggen.

We hebben allebei onregelmatige diensten, dus de honden kunnen er ook geen pijl op trekken. Wel zo handig. :ok:
Frederique
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
Contacteer:

Ongelezen bericht door Frederique »

Zo werkt Vinou's wekker ook.
Ik sta door-de-week om 04:15 uur op.
Dus zelfs op zaterdag en zondag maakt die miep me rond dat tijdstip wakker :roll: :19:
Reuze fijn :mrgreen:
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
Frenkie
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Frenkie »

Frederique schreef:Zo werkt Vinou's wekker ook.
Ik sta door-de-week om 04:15 uur op.
Dus zelfs op zaterdag en zondag maakt die miep me rond dat tijdstip wakker :roll: :19:
Reuze fijn :mrgreen:
ff off-topic hoor maar Frederique sta jij echt zo vroeg op :eek: Ik moet op werkdagen altijd om half 6 m'n bed uit maar dat vind ik al erg vroeg. Loop je zo lang met de honden of begin je gewoon heel vroeg met werken?
Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie
Afbeelding Afbeelding
_diva_
Zeer actief

Ongelezen bericht door _diva_ »

HIer pitten ze allebei gelukkig door ,even afkloppen hoor pup is er net 3 dagen :N: .
Ik ben blij dat Diva zo gemakkelijk is ik werk vaak onereglmatige tijden waardoor ik welleens langer kan blijven liggnen dat waardeert mevrouw wel, en ik ook natuurlijk.

Gr Gemma
boxersien

Ongelezen bericht door boxersien »

Hier ook zo'n schat die dat doet. In de vakantie zal ik niet uitslapen tenzij een ander er eens vroeg uit moet. Ach na al die jaren heb ik er al goed mee leren leven en ben ik zelfs vaak eruit voordat hij gaat piepen. Soms verslaap ik het, maar dan wekt hij me wel :smile: . Zeker nu hij 's nachts niet meer opgesloten zit in de bench weet hij goed hoe hij me wakker kan krijgen.
Gelukkig bij het ouder worden werkt de klok wat minder en kan hij weleens tot half 8 uitslapen i.p.v. 6 uur die het vorige zomer nog was :cheer:
Er is dus hoop op ooit, later................ :smile:
kiki78
Zeer actief
Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel

Ongelezen bericht door kiki78 »

Door de week komt Daan pas tot leven als ik heb ontbeten en me heb aangekleed. In het weekend staat hij meestal wel tegelijk met me op.
Afbeelding
Lucia
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lucia »

Die van Milo gelukkig niet :mrgreen: .
Mn vader gaat er altijd 5 uur al uit ofzo, hij krijgt altijd een heel klein brokje als hij weggaat, als hij zn schoenen aan doet dan istie 'opeens' wakker :pffff: .
Daarna kom ik of mn moeder, ligt eraan of ik moet werken of niet, etc. maar hij blijft dan nog net zo lief even lekker liggen. :slaap:
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Ik ben geen ochtendmens en ik heb gelukkig ook geen ochtendhonden.
Als ik al eens een keer vroeg beneden ben wordt ik lodderig aangekeken zo van 'wat moet jij hier nou' en krijg ik een zoen van Jan die vervolgens verder gaat slapen.
Gina reageert ongeveer hetzelfde, behalve de zoen want die houdt niet zo van zoenen :smile:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Haha, Winter-tijd :mrgreen: :wink:

Hier blijft Saar wel liggen als ik op vrije dagen tot na 7 uur wil blijven liggen, maar later dan 8:30 heb ik het al sinds dat Moos pup af was niet meer kunnen rekken :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”