Zoals jullie mss wel weten kan en wil ik Bennie en Jerry (nog) niet samen uitlaten. Dat is normaal gezien geen probleem, ga ik gewoon lekker apart met ze. Daar leren ze meer van en zijn ook een stuk hanteerbaarder

Nu zit ik momenteel met zware pijnklachten in m'n rug en heupen. Ik ben daarvoor in behandeling in het ziekenhuis. De prognose weet ik niet, maar ik probeer de problemen vóór te zijn.
Ik merk dat het apart uitlaten van de honden de klachten verergert. Zeker als ik met nummer 2 loop - nadat ik met nummer 1 meer dan een uur heb gelopen - is het vaak strompelen. Ga dan korter wandelen, hoor ik mensen zeggen, maar het zijn grote jonge honden en die moeten gewoon lang genoeg kunnen lopen en dollen.
Daarom zou het fantastisch zijn als ik met de honden een paar keer per week (het best iedere dag) 1 à 2 uur gebruik zou kunnen maken van een terrein (min. 1000 m²), dat goed omheind is, liefst met hekwerk. Dan kunnen de jongens vrij ravotten en ik hoef niet zo veel te lopen. Ik ben bereid hiervoor een redelijke vergoeding te geven.
Het liefst zou ik een terrein (mag ook fabrieks-/bedrijfsterrein of zandgroeve etc. zijn) in omg. Parkstad kunnen gebruiken. Ik heb een auto, dus mag het ook wat verder weg zijn, maar liefst wél binnen de driehoek Sittard - Maastricht - Heerlen.
Please, als je iemand in deze regio weet die een terrein heeft en die ziet zitten dat er geregeld twee honden ronddollen, laat het me weten!
Je helpt er 2 honden en een dolgelukkig vrouwtje mee uit de brand.