Ik heb Radja meegenomen. de hond van mijn zus. Een coton de tulear.
Of te wel, klein wit en pluizig.
op mijn werk zijn verschillende bewoners zijn die heel moeilijk contact kunnen maken met hun omgeving. Zelfs die helemaal geen contact meer maken uit zichzelf met hun omgeving.
Radja is een hondje wat zich makkelijk laat aaien. Toen ik met 'm binnenkwam werd hij dan ook bijna plat geknuffeld tot zijn grote vreugde

Naderhand hoorde ik dat hij altijd erg stil en teruggetrokken aanwezig is en eigenlijk nooit uit zichzelf een gesprek begint. Omdat deze meneer niet op mijn woning woont ken ik hem niet zo goed. Maar wat doet zo'n reactie je wat zeg!!
Een mevrouw op mijn eigen woning kon zich spontaan de naam van haar eigen hond weer herinneren. Een witte boxer (maar ja, logisch dat íe wit was, hij was ook doof aldus mw.

De poes vond het wat minder geloof ik, arm beest. Die zal wel nachtmerries hebben gehad. Maar goed, het was voor een goed doel.
De poes woont trouwens bij ons op de woning. Ik heb 'm vorig jaar opgehaald als herplaatser. Het is een grijze tijger van 10 jaar. Er waren dan ook een paar bewoners die zich afvroegen hoe het toch kon dat Bruce ineens zo wit geworden was