Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
woohoo ik heb een kies gevonden van max! nouja, gevonden.. hij heeft hem netjes op commando uitgekwat
hij lag onder tafel ergens op de kauwen, dusik roep half in gedachte 'los', en hij kwatte iets kleins wits uit. bij nadere inspectie is het een kies
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
minimax schreef:woohoo ik heb een kies gevonden van max! nouja, gevonden.. hij heeft hem netjes op commando uitgekwat
hij lag onder tafel ergens op de kauwen, dusik roep half in gedachte 'los', en hij kwatte iets kleins wits uit. bij nadere inspectie is het een kies
haha
kan je mooi in een ketting laten verwerken
(ik heb nooit tandjes van Sam gevonden, maar als dat wel zo was had ik er echt iets speciaals mee gedaan..)
Ik heb al heel wat tandjes van YoYo gevonden. (Zelfs een keer 4 op een dag) Hij zat er inderdaad ook op te kauwen. Niet bewaard, want ik zou niet weten wat ik ermee zou moeten doen. Ik hecht er ook niet echt veel waarde aan.
Als het een hoektand was geweest(en daar hoop ik al een tijdje op maar meneer is redelijk uitgewisselt nu dus zal die hoop maar opgeven ), had ik hem zeker weten in een ketting laten zetten. De kies is enorm plat haha. het is net-niet-niks zegmaar. dus die gaat in een mooi potje om pas bij de volgende verhuizing weer gevonden te worden
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Ik heb 2 kiezen, 2 voortandjes en een hoektand er zelf uitgetrokken.
Klinkt erger dan het is, ik controleerde ze 2x per dag om te kijken hoe los ze zaten