Ik heb met Gina al heel veel dingen gedaan die voor haar nieuw zijn. Heel rustig opgebouwd, maar ze reageert op alles zo fantastisch ontspannen. Twee weken geleden voor het eerst meegeweest met een colliewandeling waar ze voor het eerst geconfronteerd werd met een hele groep vreemde honden en dat ging geweldig. Ze heeft de tijd van haar leven gehad, de route minstens 6 keer rennend afgelegd, zich overal mee bemoeid en zich door iedereen laten aaien, zelfs door vreemde mannen.
En vanmorgen kwam ik een vrouw tegen in een elektrische rolstoel en die bewonderde de honden en probeerde Gina naar haar toe te lokken.
Gina bedacht zich geen ogenblik en liep op haar gemakje (alsof ze dagelijks rolstoelen ziet

) naar de vrouw toe en legde haar kop in haar schoot en liet zich lekker knuffelen.
Ze had nog nooit een rolstoel gezien en het maakte haar geen fluit uit.
Ik was zó trots op haar!
Aan het eind van de maand wil ik haar meenemen naar de jaarlijkse collieclubmatch (niet om te showen, hoor

) maar gewoon om te zien hoe ze het daar doet in een grote hal met veel mensen en honden. Ik neem wel Kyra mee zodat ze zich aan haar kan optrekken. Maar ik denk dat ze zich ook daar zich zelfverzekerd zal gedragen. Wat is het toch een knappe meid, hè

.