Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
een speciale betekenis? Nou, die van mijn hond heeft wel een betekenis,maar of hij zo speciaal is? Ates betekent vuur/vlam in het turks.Hij doet zijn naam dan ook wel alle eer aan Hij had deze naam al toen ik hem kreeg.
Mijn pup (Dunaj) is vernoemd naar een rivier die door het Tatra-gebergte stroomt (Dunajec). Ik ben die rivier eens afgevaren op een houten vlot, supermooi. Ik vond de verwijzing naar zijn roots wel mooi.
Felix heette al zo in het asiel, en wij vonden het maar sneu om hem z'n naam zomaar af te pakken. Hij was alles al kwijt immers
"Felix" is afgeleid van het Latijnse woord voor "gelukkig".
Het werd ook gebruikt als bijnaam en betekende dan "de onoverwinnelijke", vanwege het "geluk" in de strijd.
Wij hebben hem dat voorgelegd en toen murmelde hij zoiets van dat hij dan wel zo wilde blijven heten.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
De naam Bowie heeft mijn vriend uitgezocht en de naam Fien kwam ter sprake tijdens een pb wisseling met een mede forummer En die naam vond ik zo leuk klinken dat ik 'm ook ben gaan gebruiken
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
chira is a tale of surprises and mysteries unsolved en Fangio
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
De naam Bowie heeft mijn vriend uitgezocht en de naam Fien kwam ter sprake tijdens een pb wisseling met een mede forummer En die naam vond ik zo leuk klinken dat ik 'm ook ben gaan gebruiken
Fien is dan ook een hele mooie naam
Hier had alleen Moos een bijzondere betekenis in die zin dat mijn oma mijn opa altijd zo noemt als koosnaampje en ik dat altijd zo leuk vond klinken.
Ragyo komt van Ragyogo, dat is Hongaars en schijnt iets als stralende ster te betekenen (hij komt uit een Hongaars dorp in Roemenie).
Toen ik hem net kende, vond ik eigenlijk dat ik geen hondje kon houden.. maar ik droomde over hem en dat hij met zijn witte sterretje op zijn borst bij mij paste, omdat ik toen als bijnaam Kleine Ster had. Later sprak ik iemand die zei dat hij haar aan een paard deed denken dat ook zo mooi glansde, en die heette Ragyogo, stralende ster. Toen heb ik op dat moment besloten dat hij mijn hondje werd en dat ik desnoods mijn leven om zou gooien om hem te kunnen houden (en dat heb ik ook moeten doen, en ben erg blij met hoe het nu is!)
Muis was voorheen Zita, maar dat past helemaal niet bij haar...
Ze is een muisje.
Ze ziet eruit als een muisje, piept als een muisje, eet als een muisje, gedraagt zich als een muisje dus is ze gewoon Muis