Moderator: moderatorteam
We hadden frietjes gegeten,dus de majo stond open, en ik was op dat moment ook drinken aan het maken,toen de telefoon gingSilmariën schreef:Nu ben ik toch wel benieuwd hoe hij mayonaise en siroop over zich heen heeft gekregen.![]()
Maar dat was wel een meevaller, zeg! Paljas springt zonder nadenken in elke sloot, vijver, kanaal, wat dan ook. Maar de douche is voor hem een soort eng monster.
Dat had ik wel graag willen zien.eefje_ates schreef: We hadden frietjes gegeten,dus de majo stond open, en ik was op dat moment ook drinken aan het maken,toen de telefoon gingEn aangezien Ates een redelijk grote pup is,en op de aanrecht kon,heeft ie van schrik(want ik kwam de keuken weer in) alles voor de grond laten vallen
Het spoot er aan alle kanten uit, dus kon de keuken ook wel weer een beurt gebruiken
Die rotpuppy's ook
Dat is echt een reden voor een douchebeurt! Hier ook een keer een hond gehad die echt in totaal rotte vis had liggen rollen, gatver het is nog erger dan oude pens.Jaap* schreef:Oh, dat lijkt me zo handig![]()
Felix is één keer gewassen toen hij onder de lichaamssappenslurrie en schubben van een verotte dooie vis zat. En als je een hond met een gelaten uitdrukking wilt zien moet je Felix onder de douche zetten. Hij ondergaat het, maar met een ontzettende weerzin.