Nee,maar nu wel dus.
Toen ik vanmorgen de honden uitliet ging ik naar het officiele losloopstuk achter een school.Eerst kijken of er niks bijzonders liep,zag niks en deed de honden los.Er kwam een mevrouw aan fietsen die niet ver voor mij uit een bocht om ging.Hoor ik ineens een schor en gemeen geblaf.....werd die mevrouw aangeblaft/aangevallen door 2 Engelse bullen.Ze lieten de dame niet met rust,luisterden voor geen cent naar hun eigenaar en bleven (schijn)aanvallen naar de mevrouw doen die het zowat in haar broek deed en niet meer verder kwam omdat ze voor de fiets heen en weer liepen en er ook omheen dansten.
En echt,ze zagen er ook niet aardig uit.
Enfin,Max deed zijn ding maar Bente wilde het hare er van weten.....gelukkig kwam ze meteen toen ik haar riep en was de hevig ontdane mevrouw na een poosje ook weer bevrijd.En toen waren wij het haasje.....want ik kon met een achterom hangende Bente en een achter blijvende Max(die al bezoek had van een van de twee bullen) niet zo snel weg komen.
Die andere ~!@#$%^&*()_-bul bleef maar achter me aan hobbelen,uitvallen en anderszins vervelend doen en de baas kreeg haar niet te pakken want ze danste net zo dat ze uit zijn vingers bleef.Je kent het wel.
Vervolgens kreeg ik te horen dat ik een valse rothond had omdat ze er niet van gediend was dat andere teven aan haar achterste zitten cq op haar willen rijden(want dat probeerde bul-lief ook),want ja Bente is nog maar kort geleden loops geweest,ruikt dus nog lekker en bromde hard richting Bul.Zijn honden deden dat nl nooit.
Om niet in de viswijfmodus te schieten heb ik na wat gemurmel a la "ze houdt er niet van dat andere teven aan haar zitten" Gode zij gedankt Max aan kunnen lijnen en weg kunnen lopen.
Sommige mensen...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dat doet ie anders nooit!
Moderator: moderatorteam
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Dat doet ie anders nooit!

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
De mevrouw op de fiets was doodsbenauwdshanty schreef:eigelijk is het gewoon asociaal he , helaas kunnen we er niks aan veranderen en zullen er altijd mensen zijn die er echt niks van gaan snappen , gelukkig is het goed afgelopen met jou en de mevrouw op de fiets die zou zich ook wel zijn rotgeschrokken

Je zult maar bang zijn voor honden en dan zo aangeblaft/aangevallen worden

Enfin,da's er dus weer een om te ontwijken in het vervolg.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10