Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
waar botten etc in noord holland
Moderator: moderatorteam
-
fabienne s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): flatcoated retriever
waar botten etc in noord holland
mijn honden krijgen naast hun kvv nu ook regelamtig verse botten te eten en dat doen ze met plezier.nu hebben wij sinds kort ook een grote vriezer en kan ik meer inslaan.
maar waar halen jullie het vlees vandaan in de buurt van alkmaar? ik heb wel een vast adresje maar dat was voor zo nu en dan best te doen maar nu dat de honden meer botten enzo er bij krijgen wordt het me eigenlijk iets te prijzig.
maar waar halen jullie het vlees vandaan in de buurt van alkmaar? ik heb wel een vast adresje maar dat was voor zo nu en dan best te doen maar nu dat de honden meer botten enzo er bij krijgen wordt het me eigenlijk iets te prijzig.

jemble 5 maanden
-
fabienne s
- Zeer actief
ja daar zijn wij dus vanmiddag heen geregden,stonden bij het juiste adres(woonhuis)en belde hem op.moet zeggen dat wij niet erg vriendelijk te woord zijn gestaan.moet je bij hem afspreken om vlees te halen?we hebben namelijk een paar weken geleden eerst gebeld en toen kregen we te horen dat een afspraak maken niet nodig was en ik begreep dat hij gewoon een slager was.

jemble 5 maanden
-
tineke
Ik zou op afspraak gaan want hij is niet altijd thuis hoorfabienne s schreef:ja daar zijn wij dus vanmiddag heen geregden,stonden bij het juiste adres(woonhuis)en belde hem op.moet zeggen dat wij niet erg vriendelijk te woord zijn gestaan.moet je bij hem afspreken om vlees te halen?we hebben namelijk een paar weken geleden eerst gebeld en toen kregen we te horen dat een afspraak maken niet nodig was en ik begreep dat hij gewoon een slager was.
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
-
fabienne s
- Zeer actief
-
Addy
Dan zou ik het voor je kunnen meenemen en dat we op een bepaald punt afsprekenfabienne s schreef:als het niet helemaal in de binnenstad is dan graag.ik woon zelf in alkmaar maar ben best bereid om eens in de zoveel tijd met mijn collega die ook deels rauw voert ergens vlees te halen.Addy schreef:Als je in de buurt van Amsterdam woont heb ik een goed adres voor je
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
-
S@ndr@
- Zeer actief
Zou jij het fijn vinden als iedereen voor je huis ging staanfabienne s schreef:ja daar zijn wij dus vanmiddag heen geregden,stonden bij het juiste adres(woonhuis)en belde hem op.moet zeggen dat wij niet erg vriendelijk te woord zijn gestaan.moet je bij hem afspreken om vlees te halen?we hebben namelijk een paar weken geleden eerst gebeld en toen kregen we te horen dat een afspraak maken niet nodig was en ik begreep dat hij gewoon een slager was.
Bob moet je ff mailen of bellen en dan komt ie het brengen, op afspraak
-
fabienne s
- Zeer actief
[/quote]
Zou jij het fijn vinden als iedereen voor je huis ging staan
.
[/quote]
nee dat zou ik ook niet fijn vinden,maar als je eerst beld en mailt en dan te horen krijgt dat een afspraak maken niet nodig is dan ga ik er ook van uit dat het niet nodig is,wisten wij veel.ik wil het best nog een keer proberen hoor,dan stuur ik hem eerst wel een mail om dus wel een afspraak te maken.
Zou jij het fijn vinden als iedereen voor je huis ging staan
nee dat zou ik ook niet fijn vinden,maar als je eerst beld en mailt en dan te horen krijgt dat een afspraak maken niet nodig is dan ga ik er ook van uit dat het niet nodig is,wisten wij veel.ik wil het best nog een keer proberen hoor,dan stuur ik hem eerst wel een mail om dus wel een afspraak te maken.

jemble 5 maanden
-
fabienne s
- Zeer actief
dat zou helemaal aardig zijnAddy schreef:Dan zou ik het voor je kunnen meenemen en dat we op een bepaald punt afsprekenfabienne s schreef:als het niet helemaal in de binnenstad is dan graag.ik woon zelf in alkmaar maar ben best bereid om eens in de zoveel tijd met mijn collega die ook deels rauw voert ergens vlees te halen.Addy schreef:Als je in de buurt van Amsterdam woont heb ik een goed adres voor je

jemble 5 maanden
-
Addy
Het is een islamslager en alles is er te krijgen, geitekoppen, pens zowel runder als lams, kalfsbotten, lamsribben, lamshartjes, kippenekken, kippebouten etc etcfabienne s schreef:dat zou helemaal aardig zijnAddy schreef:Dan zou ik het voor je kunnen meenemen en dat we op een bepaald punt afsprekenfabienne s schreef:als het niet helemaal in de binnenstad is dan graag.ik woon zelf in alkmaar maar ben best bereid om eens in de zoveel tijd met mijn collega die ook deels rauw voert ergens vlees te halen.Addy schreef:Als je in de buurt van Amsterdam woont heb ik een goed adres voor jehoe vaak ga jij die kant op en wat is daar alllemaal te krijgen? het zou dan ook voor mijn collega zijn.
- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
- Aantal honden: 1
-
Addy
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
ja en als je dan komt vragen ze..o..bent u mevr van al die hondjesAddy schreef:Is geen geheim adres hoorGaia schreef:Addy? Mag ik ook dat adresje? Kan per pb![]()
Slager Genko, eerste van Swindenstraat en hij heeft alles, als je belt kan hij ook lamsbotten en zo voor je sparen, op maandagochtend is hij het goedkoopst want dan heeft hij ladingen vlees over

- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
- Aantal honden: 1
-
Addy
en anders zeg je maar dat die mevrouw met al die hondjes je gestuurd heeftien schreef:ja en als je dan komt vragen ze..o..bent u mevr van al die hondjesAddy schreef:Is geen geheim adres hoorGaia schreef:Addy? Mag ik ook dat adresje? Kan per pb![]()
Slager Genko, eerste van Swindenstraat en hij heeft alles, als je belt kan hij ook lamsbotten en zo voor je sparen, op maandagochtend is hij het goedkoopst want dan heeft hij ladingen vlees over?..zeg maar ja
-
Addy
-
fabienne s
- Zeer actief
-
Addy
lamsribben zijn best wel duur op het moment terwijl bevleesde lamsbotten weer goedkoop zijn. Ik koop op maandag meestal het meeste van wat hij over heeft en dat is dan weer goedkoop, hoe meer hij over heeft hoe goedkoper het isfabienne s schreef:ahh fijnik denk dat ik volgende week of die week erna even bij je aan klop en dan moeten we maar even wat afspreken. wat zijn ongeveer de prijzen daar van het lamsvlees grote stukken(ribben etc)