Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

waar botten etc in noord holland

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

fabienne s
Zeer actief
Mijn ras(sen): flatcoated retriever

waar botten etc in noord holland

Ongelezen bericht door fabienne s »

mijn honden krijgen naast hun kvv nu ook regelamtig verse botten te eten en dat doen ze met plezier.nu hebben wij sinds kort ook een grote vriezer en kan ik meer inslaan.
maar waar halen jullie het vlees vandaan in de buurt van alkmaar? ik heb wel een vast adresje maar dat was voor zo nu en dan best te doen maar nu dat de honden meer botten enzo er bij krijgen wordt het me eigenlijk iets te prijzig.
Afbeelding

jemble 5 maanden
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Bob Bakker in Aartswoud :ok:
fabienne s
Zeer actief

ja daar zijn wij dus vanmiddag heen geregden,stonden bij het juiste adres(woonhuis)en belde hem op.moet zeggen dat wij niet erg vriendelijk te woord zijn gestaan.moet je bij hem afspreken om vlees te halen?we hebben namelijk een paar weken geleden eerst gebeld en toen kregen we te horen dat een afspraak maken niet nodig was en ik begreep dat hij gewoon een slager was.
Afbeelding

jemble 5 maanden
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

fabienne s schreef:ja daar zijn wij dus vanmiddag heen geregden,stonden bij het juiste adres(woonhuis)en belde hem op.moet zeggen dat wij niet erg vriendelijk te woord zijn gestaan.moet je bij hem afspreken om vlees te halen?we hebben namelijk een paar weken geleden eerst gebeld en toen kregen we te horen dat een afspraak maken niet nodig was en ik begreep dat hij gewoon een slager was.
Ik zou op afspraak gaan want hij is niet altijd thuis hoor :wink:
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Als je in de buurt van Amsterdam woont heb ik een goed adres voor je :wink:
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

tineke schreef:Bob Bakker in Aartswoud :ok:
Botten bij een bakker :piew: :wink:
Afbeelding
fabienne s
Zeer actief

Addy schreef:Als je in de buurt van Amsterdam woont heb ik een goed adres voor je :wink:
als het niet helemaal in de binnenstad is dan graag.ik woon zelf in alkmaar maar ben best bereid om eens in de zoveel tijd met mijn collega die ook deels rauw voert ergens vlees te halen.
Afbeelding

jemble 5 maanden
Addy

fabienne s schreef:
Addy schreef:Als je in de buurt van Amsterdam woont heb ik een goed adres voor je :wink:
als het niet helemaal in de binnenstad is dan graag.ik woon zelf in alkmaar maar ben best bereid om eens in de zoveel tijd met mijn collega die ook deels rauw voert ergens vlees te halen.
Dan zou ik het voor je kunnen meenemen en dat we op een bepaald punt afspreken :wink:
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Ik ga hier maar dat is te ver weg denk ik. :wink:
http://www.slagerij-islamcentrum.nl/
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

fabienne s schreef:ja daar zijn wij dus vanmiddag heen geregden,stonden bij het juiste adres(woonhuis)en belde hem op.moet zeggen dat wij niet erg vriendelijk te woord zijn gestaan.moet je bij hem afspreken om vlees te halen?we hebben namelijk een paar weken geleden eerst gebeld en toen kregen we te horen dat een afspraak maken niet nodig was en ik begreep dat hij gewoon een slager was.
Zou jij het fijn vinden als iedereen voor je huis ging staan :mrgreen: .

Bob moet je ff mailen of bellen en dan komt ie het brengen, op afspraak :ok:
fabienne s
Zeer actief

[/quote]
Zou jij het fijn vinden als iedereen voor je huis ging staan :mrgreen: .

Bob moet je ff mailen of bellen en dan komt ie het brengen, op afspraak :ok:[/quote]

nee dat zou ik ook niet fijn vinden,maar als je eerst beld en mailt en dan te horen krijgt dat een afspraak maken niet nodig is dan ga ik er ook van uit dat het niet nodig is,wisten wij veel.ik wil het best nog een keer proberen hoor,dan stuur ik hem eerst wel een mail om dus wel een afspraak te maken.
Afbeelding

jemble 5 maanden
fabienne s
Zeer actief

Addy schreef:
fabienne s schreef:
Dan zou ik het voor je kunnen meenemen en dat we op een bepaald punt afspreken :wink:
dat zou helemaal aardig zijn :wink: hoe vaak ga jij die kant op en wat is daar alllemaal te krijgen? het zou dan ook voor mijn collega zijn.
Afbeelding

jemble 5 maanden
Addy

fabienne s schreef:
Addy schreef:
fabienne s schreef:
dat zou helemaal aardig zijn :wink: hoe vaak ga jij die kant op en wat is daar alllemaal te krijgen? het zou dan ook voor mijn collega zijn.
Het is een islamslager en alles is er te krijgen, geitekoppen, pens zowel runder als lams, kalfsbotten, lamsribben, lamshartjes, kippenekken, kippebouten etc etc
Gaia
Zeer actief
Mijn ras(sen): xPuli
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gaia »

Addy? Mag ik ook dat adresje? Kan per pb :mann:
Afbeelding
Addy

Gaia schreef:Addy? Mag ik ook dat adresje? Kan per pb :mann:
Is geen geheim adres hoor :wink:
Slager Genko, eerste van Swindenstraat en hij heeft alles, als je belt kan hij ook lamsbotten en zo voor je sparen, op maandagochtend is hij het goedkoopst want dan heeft hij ladingen vlees over :wink:
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

Addy schreef:
Slager Genko, eerste van Swindenstraat en hij heeft alles, als je belt kan hij ook lamsbotten en zo voor je sparen, op maandagochtend is hij het goedkoopst want dan heeft hij ladingen vlees over :wink:
ja en als je dan komt vragen ze..o..bent u mevr van al die hondjes :mrgreen: ?..zeg maar ja :mrgreen:
Afbeelding
Gaia
Zeer actief
Mijn ras(sen): xPuli
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gaia »

oké dan, dat is vlak langs mijn ik kom terug van werk route. Toch maar eens kijken daar.
Afbeelding
Addy

ien schreef:
Addy schreef:
ja en als je dan komt vragen ze..o..bent u mevr van al die hondjes :mrgreen: ?..zeg maar ja :mrgreen:
en anders zeg je maar dat die mevrouw met al die hondjes je gestuurd heeft :mrgreen:
Addy

fabienne s schreef: dat zou helemaal aardig zijn :wink: hoe vaak ga jij die kant op en wat is daar alllemaal te krijgen? het zou dan ook voor mijn collega zijn.
Ik kom er iedere week dus mocht je iets nodig hebben , laat het maar weten :wink:
fabienne s
Zeer actief

ahh fijn :ok: ik denk dat ik volgende week of die week erna even bij je aan klop en dan moeten we maar even wat afspreken. wat zijn ongeveer de prijzen daar van het lamsvlees grote stukken(ribben etc)
Afbeelding

jemble 5 maanden
Addy

fabienne s schreef:ahh fijn :ok: ik denk dat ik volgende week of die week erna even bij je aan klop en dan moeten we maar even wat afspreken. wat zijn ongeveer de prijzen daar van het lamsvlees grote stukken(ribben etc)
lamsribben zijn best wel duur op het moment terwijl bevleesde lamsbotten weer goedkoop zijn. Ik koop op maandag meestal het meeste van wat hij over heeft en dat is dan weer goedkoop, hoe meer hij over heeft hoe goedkoper het is :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”