Moderator: moderatorteam
ik vroeg het me wel vaker af, maar over welke honden had jij het dan steeds? ook die ingeslapen zijn? ik dacht altijd dat je een aantal honden had, van jezelf, en dat er daar een aantal van ingeslapen zijnboxersien schreef:Ik ben van jongst af aan heel gek op honden. Vanaf mijn vierde liep ik met twee hollandse herders die ik altijd uit mocht laten (dan denk je niet aan gevaren). Vanaf mijn 15de werk ik ook al zoveel mogelijk in het asiel.
Helaas ben ik thuis wel de enigste die wat met dieren/honden heeft. Ik heb dus één hond en twee mag echt niet. Heb wel een grote ren met konijnen, maar als ik er niet ben dan doet niemand die dieren met plezier overnemen.
Boris wordt gewoon goed uitgelaten en krijgt voldoende beweging, maar geestelijk zal ik hem zelf bezig moeten houden.
Nu heb ik een rijbewijs, maar ook met mankementen naar de DA gaan was voorheen zeer moeilijk. Ik kon zelf niet gaan en mijn ouders vonden het vaak niet nodig![]()
![]()
Gelukkig heb ik ook de buurhonden nog zodat ik toch lekker veel hond om me heen heb thuis. Alleen jammer genoeg geen hond waarmee ik lekker kan gaan trainen. Boris HD en te oud en de sinten zien de lol er niet van in.
Van mij ook, ik heb er nog wel een paarJaap* schreef:Ja, er hadden heel enge foto's gemaakt kunnen worden toen ik nog klein was