Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenslabber
Moderator: moderatorteam
- leolover
- Actief
Hondenslabber
Iemand een idee waar ik die kan kopen?
Alvast bedankt namens mijn kwijlende Jaap.
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Waarom een kwijlende hond genomen, terwijl j e je er aan stoort.
Mijn honden kwijlen ook maar geen haar op mijn hoofd die denkt om hun een slabber om te doen.
Dan dweil je maar wat vaker..
Lijkt me mega irritant voor een hond trouwens.., een slabber om.
Het moet niet gekker worden.
Mijn honden kwijlen ook maar geen haar op mijn hoofd die denkt om hun een slabber om te doen.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
-
goud
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat een belachelijkewendy71 schreef:Waarom een kwijlende hond genomen, terwijl j e je er aan stoort.![]()
Mijn honden kwijlen ook maar geen haar op mijn hoofd die denkt om hun een slabber om te doen.![]()
Maggie
-
Golden Stanley
- Fiepje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Fernando & Roemeense Balto
- Aantal honden: 2
ach, een slabber is 100 x beter dan strikjes in het haar, parfum voor honden, tuttige truitjes, draagtassen voor honden (hondje mag niet door de modder!) en meer van die onzin...wendy71 schreef:Waarom een kwijlende hond genomen, terwijl j e je er aan stoort.![]()
Mijn honden kwijlen ook maar geen haar op mijn hoofd die denkt om hun een slabber om te doen.![]()
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ik kan mij niks voorstellen bij een hondenslabber
of je moet iets om zijn bek binden.
Ik heb uit eigen vrije wil net de Buldog van mijn broer 3 weken in huis gehad, kwijlend en wel. Effe wat vaker een dweiltje en een sopdoekje hanteren en wat vaker de kleden van de bank in de was, zie het probleem niet zo
Ik heb uit eigen vrije wil net de Buldog van mijn broer 3 weken in huis gehad, kwijlend en wel. Effe wat vaker een dweiltje en een sopdoekje hanteren en wat vaker de kleden van de bank in de was, zie het probleem niet zo

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Maar wat is dan een hondenslabber? Als je iets om de hond zijn nek knoopt, hangt dat toch recht naar beneden en loopt het kwijl toch nog naar beneden of moet ik mij daar iets anders bij voorstellen?Nanna schreef:Misschien is het wel alleen voor op de show, weet jij veel.Golden Stanley schreef:Naja....belachelijke reactie? Het is vreselijk onhonds, zo'n slabbertje.
Is het kwijlen zo erg dan?
Daar zie ik het wel vaker, grote langharige molossers met slabbetjes. Het IS ook een smerig gezicht als ze met zo'n natte bef in de ring verschijnen.
En buiten dat, wat voor last heeft een hond van een slab? Ik zie ook honden met strikjes, of honden met belachelijk veel hubertusklauwen of een pak vacht waar je u tegen zegt. Of een zodanig stompe snavel dat ie amper kan ademen. In dat licht bezien kan ik makkelijk over een slabbetje heenstappen hoor.

- Jeannettebo
- Zeer actief
-
Annemieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bearded collie
- Aantal honden: 1
Zonder strikje ziet mijn hond echt geen moer hoor, wat is daar zielig aan?Fiepje schreef:ach, een slabber is 100 x beter dan strikjes in het haar, parfum voor honden, tuttige truitjes, draagtassen voor honden (hondje mag niet door de modder!) en meer van die onzin...wendy71 schreef:Waarom een kwijlende hond genomen, terwijl j e je er aan stoort.![]()
-
Golden Stanley
Absoluut waar. Maar zelfs bij zo'n slabbetje kan ik me niets voorstellen. Laat staan dat 1 van mijn honden daar dagelijks mee rond zou moeten lopen.Nanna schreef:Misschien is het wel alleen voor op de show, weet jij veel.Golden Stanley schreef:Naja....belachelijke reactie? Het is vreselijk onhonds, zo'n slabbertje.
Is het kwijlen zo erg dan?
Daar zie ik het wel vaker, grote langharige molossers met slabbetjes. Het IS ook een smerig gezicht als ze met zo'n natte bef in de ring verschijnen.
Dat vind ik iets anders dan voor huis-, tuin- en keukengebruik.
En buiten dat, wat voor last heeft een hond van een slab? Ik zie ook honden met strikjes, of honden met belachelijk veel hubertusklauwen of een pak vacht waar je u tegen zegt. Of een zodanig stompe snavel dat ie amper kan ademen. In dat licht bezien kan ik makkelijk over een slabbetje heenstappen hoor.
-
Golden Stanley
- patricia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Contacteer:
-
yvonne dl
- Zeer actief
- Jeannettebo
- Zeer actief
-
yvonne dl
- Zeer actief
- Jeannettebo
- Zeer actief
.yvonne dl schreef:Ok.
Ga toch eens kijken.
Je moest zeker lachen???![]()
![]()
Maar heeft elke hond dat of niet allemaal?
nee hoor, het heeft niet iedere hjond, bij somige rassen wordt het ook geamputeerd, het is erg vervelend als hij afscheurd geloof ik bij de pyr is het wel een ras eigenschap, bij veel honden niet en ook niet gewensd

-
yvonne dl
- Zeer actief
-
Muk
- leolover
- Actief
Bedankt voor jullie reacties.
Het slabber is puur en alleen bedoeld voor op de show, verder absoluut niet! Ik heb op shows bij de Newfoundlander en de Sint Bernard gezien dat zij zo'n slabber omhebben en vroeg me af waar je die kon kopen.
Natuurlijk wist ik van te voren dat mijn hond ging kwijlen en dat is ook absoluut geen probleem!! Ik heb drie honden en dat betekent natuurlijk kwijl, zand en noem maar op, daar stoor ik me absoluut niet aan.
Het slabber is puur en alleen bedoeld voor op de show, verder absoluut niet! Ik heb op shows bij de Newfoundlander en de Sint Bernard gezien dat zij zo'n slabber omhebben en vroeg me af waar je die kon kopen.
Natuurlijk wist ik van te voren dat mijn hond ging kwijlen en dat is ook absoluut geen probleem!! Ik heb drie honden en dat betekent natuurlijk kwijl, zand en noem maar op, daar stoor ik me absoluut niet aan.
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
- leolover
- Actief
Re: Hondenslabber
Nanna schreef:Is Jaap je echtgenoot?leolover schreef:Iemand een idee waar ik die kan kopen?
-
yvonne dl
- Zeer actief
-
Golden Stanley
Ik geloof je meteen. Sorrie dat ik gelijk mijn mening klaar had, maar bij het lezen van het woord slabber en kwijl dacht ik, waarom dan zo'n hond, dat weet je toch?leolover schreef:Bedankt voor jullie reacties.![]()
- leolover
- Actief
Geen probleem, no hard feelings!! Ik had ook geen toelichting bij mijn vraag gezet en dus kan ik me je eerste reactie wel voorstellen.Golden Stanley schreef:Ik geloof je meteen. Sorrie dat ik gelijk mijn mening klaar had, maar bij het lezen van het woord slabber en kwijl dacht ik, waarom dan zo'n hond, dat weet je toch?leolover schreef:Bedankt voor jullie reacties.![]()