Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dalton heeft vanmiddag weer eens uit de voerton gesnoept
Nu is hij al heel de middag ontzettend veel aan het dinken en ik heb ook het idee dat ie misselijk is.
Kan dit kwaad?Hij voelt zich duidelijk niet lekker nu en heeft al een paar keer extra geplast en een keer gepoept.
Jola heeft dit al heel vaak gedaan. Dat veel drinken is alleen maar goed dus zorg dat ie inderdaad genoeg te drinken heeft. Laat hem iets vaker uit dan normaal want hij zal ook wel wat vaker moeten poepen. Verder duurt het bij jola meetsal 1 tot 1,5 dag voordat alles weer normaal is en haar buik niet meer opgezwollen. Als hij verder gewoon zijn normale gedrag vertoont zal ik me niet teveel zorgen maken. Maar hou hem goed in de gaten en laat hem niet teveel bewegen zodat hij er geen maagtorsie van kan krijgen. Als je je toch zorgen maakt zal ik voor de zekerheid even met een dieren arts bellen.
Het ergste is dus dat ik het helemaal niet inde gaten had.Was even boodschappen doen vanmiddag en in die tijd heeft ie uit de ton gegeten.Toen ik terug kwam van boodschappen doen zijn we meteen gaan wandelen en pas toen we terugkwamen zag ik dat ie dat had gedaan.
Hij wilde ook niet eten en dat zegt al genoeg want normaal is de bak binnen een minuut al leeg.Hij krijgt tot morgenvroeg dus niks meer te eten.
haha nee zal ik ook niet doen. Nu moet ie maar even lijnen
ff in de gaten houden of ie t niet vaker gaat doen ik moest echt ff creatief worden want wat ik ook deed Jola kreeg de voerton altijd weer open nu heb ik gelukkig een goede oplossing gevonden