Toen ik opstond hoorde ik een hoop lawaai toen Max opstond.Hij slaapt altijd her en der in huis waaronder de kamer waar de pc staat,en dat is geen probleem omdat alles hier gelijkvloers is.
Enfin,ik hoorde hem dus aankomen met veel lawaai en dat was niet normaal.
Eenmaal in de huiskamer aangekomen lag ie zo raar in zijn mand..."ik lig,en laat me nou maar!"
Zo'n houding.
Onrustige,heen en weer schietende ogen,wiebelige kop.En toen dacht ik meteen aan een hond van mijn vriendin die bijna een jaar geleden de zelfde verschijnselen had.
Hij wilde wel opstaan voor zijn ontbijt maar kon het gewoon niet.En dáár bewees een tuig zijn waarde weer,want dat heb ik hem omgedaan om hem makkelijker te kunnen ondersteunen naar de keuken toe.
Met heel veel gepraat(want hij durfde niet meer te staan uit angst weer om te vallen) zijn we naar de keuken gegaan met steun van het tuig en daar sloeg hij zijn ontbijt naar binnen als een hongerige wolf.Goed teken dus
Daarna uitlaten......ging heel wiebelig maar hij knapte allengs toch weer op!
En verdraaid.....het is nu ongeveer een uur later en hij loopt weer rond(zij het een tikje onzeker),zijn ogen staan weer stil en hij is bijna weer gewoon!
Wát een herstel in een uur tijd!
Ik kende het van vriendin's hond,maar zie het nu voor mijn ogen gebeuren.