Soms ga ik met de honden dan naar een stuk omheind braakliggent terrein waar ze lekker kunnen spelen en rennen.
Zo ook vandaag.
Ik was er net, had de honden los en er kwamen 3 meiden aan met een bull mastiff en een stafford.
Beide vast, dus ik dacht nog Ojee, snel die honden roepen, want je weet nooit waarom ze vast zitten :N:
Op dat moment maakte het meisje het stafford (teefje) los en die ging lekker dollen met Max en Sam.
Rondjes rennen en die 2 van mij er al luid keffent en loeiend er achter aan. (jawel ik heb een keffertje en een zeehond)
Hartstikke leuk

De bull mastiff, ook een teef kende ik al van vorige wandelingen en was in het verleden altijd erg lief tegen andere hondje.
Nu zei zijn baasje echter dat hij laatst een pup had gegrepen en een jack russel :N:
Omdat ik het risico niet wilde lopen (en zij trouwens ook niet) dat zij Sam zou grijpen heb ik Sam na wat rondjes rennen vast gemaakt zodat haar teefje ook los kon dollen met Max en de stafford.
Dat ging echt hartstikke goed

Max is super lomp en loopt Sam ook vaak omver (Max is 23 kg en Sam nog geen 6) maar nu kon hij al zijn lompigheid in de strijd gooien.
Vooral bij de bull mastiff teef die is tenslotte het dubbele aan gewicht

Echt leuk dat er hier in de wijk behalve nare stafford reuen met dito baasjes ook leuke staffordjes rond hupsen.
Zo krijg je toch een hele andere ervaring met het ras