nu heeft hij 2dagen brokken gehad en ik vind het helemaal niks.
normaal krijgt hij 2keer daags rodi (3plakken per dag anderhalf per keer)
heb hem vanavond een half blikje hill's dieetvoer gegeven, vond het zo vies:kotz: (vond ik van pens ook, maar geef me dan maar pens
nu heb ik appelazijn gekocht bij de reformzaak (zo heet dat toch?? natuurwinkel) maar hoeveel zal ik hem daarvan geven, heb al iets gezocht en las bij de een 1eetlepel. bij de ander 20druppels??
ik zat te denken aan een theelepel per keer (dus smorgens en savonds door zijn rodi)
of is dit te veel??
zal ik ook extra water aan de rodi toevoegen?? zodat hij toch voldoende drinkt?? (of helpt daar de azijn ook voor??)
met die brokken nu drinkt hij veel meer.
en ik heb bij de etos cranberry capsules gehaald. ik wilde capsules, omdat je die open kan maken en het poeder door het eten kan doen.
het is extra krachtig (er zitten meerder vitamines door zei het meisje van de etos, heb niet gezegd dat het voor de hond is
er zit in: vitamine c, alfalfa, cranberry extract, druivenpit extract, citrus bioflavonoïden complex??
er staat ook op het doosje:
vrij van: gist, gluten bevattende granen, schaaldieren, eieren, viscomponenten, aardnoten, soja, schaalvruchten, selderij, mosterd, sesamzaad, zwaveldioxide, sulfier, suiker, kleur- geur- en smaakstoffen of conserveringsmiddelen.
nu is mijn vraag, kan ik die capsules (zonder omhulsel) geven aan dick. of moet ik andere kopen?? en moet ik hem nog extra vitamine C geven??
(zo ja welke??)
alvast bedankt voor jullie tips.