Moderator: moderatorteam
Tsja, er zijn een heleboel honden die gewoon weg niet in hun tuin/balkon hun behoeftes doen, en dan zul je alsnog op pad moeteneefje_ates schreef:Heb je ook een balkon voor(als het echt moet)Tenminste zou ik mijn hond niet in die toestand trappen laten lopen
Precies, misschien houdt die vrouw zich inMoon schreef:Ik zou eerst gevraagd hebben wat er aan de hand was.. Mijn hond liep ook met hoog opgetrokken poot buiten te hompelen. Als mensen belangstelling tonen wil je graag je verhaal doen. Hebben mensen meteen commentaar, zou ik ook met rood hoofd verder lopen (van boosheid dan) en niets zeggen..
Maar nog steeds heb je geen flauw idee wat er daar speelt! Misschien pas als jezelf zoiets meegemaakt hebt?eefje_ates schreef:Ik ga natuurlijk niet zeggen dat de hond de trap op 'liep' als dat niet zo is, dat trappenhuis is nl. van glas.Ik snap ook wel dat je zo een grote hond niet zo maar dragen kan,maar het zag zo zielig uit.
En een hond laat niet zo snel merken dat hij pijn heeft,die gaan door tot dat het echt niet meer kan,tenminste zo ervaar ik dat bij honden, en dan moet jij degene zijn die een beslissing maakt. En ik heb het niet over een beetje mank lopen,die hond kon haast niet op zijn poten staan,en om zijn achterpoten extra te belasten,door hem de trap op te laten lopen lijkt mij geen strak plan.
Zo is dat. Niet te snel oordelen hoor. Vorig jaar april liep Billy ook heel slecht. Maar ja, hij was net aan zijn knie geopereerd. En nee, dat zie je niet aan de buitenkant. Er zit namelijk geen verband omheen en het litteken zit aan de binnenkant van zijn poot.Moon schreef:Maar nog steeds heb je geen flauw idee wat er daar speelt! Misschien pas als jezelf zoiets meegemaakt hebt?eefje_ates schreef:Ik ga natuurlijk niet zeggen dat de hond de trap op 'liep' als dat niet zo is, dat trappenhuis is nl. van glas.Ik snap ook wel dat je zo een grote hond niet zo maar dragen kan,maar het zag zo zielig uit.
En een hond laat niet zo snel merken dat hij pijn heeft,die gaan door tot dat het echt niet meer kan,tenminste zo ervaar ik dat bij honden, en dan moet jij degene zijn die een beslissing maakt. En ik heb het niet over een beetje mank lopen,die hond kon haast niet op zijn poten staan,en om zijn achterpoten extra te belasten,door hem de trap op te laten lopen lijkt mij geen strak plan.
Die is goed zegGeer schreef:O gut zeg. Zo ben ik ook weleens afgebekt dat ik veel te veel vroeg van die arme, oude hond en niet zo aan de lijn moest sjorren. Ik zag toch dat ze moe was? Sllllechte hondenmoeder!
Dat Sophie een maand of 8 was en zich steevast in puberale olijheid languit op de rug gooide midden op straat om daar voor dood te blijven liggen heb ik maar niet gezegd. Daar kreeg ik een te rood hoofd voor.