Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wil geen brok meer, maar wat met op reis gaan?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

schelsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
Aantal honden: 3

wil geen brok meer, maar wat met op reis gaan?

Ongelezen bericht door schelsey »

Al een paar dagen wil kenji geen brok meer, ook al doe ik er wat duck onder, wilde eigenlijk blijven brok geven af en toe, maar hij moet het gewoon niet, eet nog liever niet dan dat hij brok moet eten, ik wacht dan tot s'avonds en als hij het niet wil geef ik kvv, heb al gewacht tot de dag erna en brok laten staan, ook dan eet hij het niet.

wat zouden jullie doen in zijn geval, gewoon altijd maar kvv en nooit geen brok meer, maar wat met op reis gaan, we gaan naar denenmarken in Juli met de honden en denk dat daar kvv niet gemakkelijk te krijgen is, hoe dan met eten, das de reden dat ik af en toe brok wilde blijven geven :denken:

hoe lossen jullie dat op, de kvv voeders?
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

In jouw geval zou ik voor het reizen Nature Diet meenemen;is geen kvv maar wel een kant en klaarmaaltijd die je buiten de koelkast kunt bewaren en geen brok is.
Maar zouden er geen Deense honden iets van kant en klaar vers vlees krijgen? :denken:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Sennaruby
Zeer actief
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sennaruby »

Ik ben een Barfer en vond het erg moeilijk om in Denemarken iets verse te vinden voor de honden... Ik heb toen ook Nature's diet meegenomen, maar je kunt ook best voor die paar weken vakantie gewoon brokken geven. Daar gaat ie niet dood aan hoor :wink:

Groetjes,

Fieke
Afbeelding
schelsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door schelsey »

Heb ik al eens geprobeert en dat eet hij, alleen wel erg duur om 1 grote hond te voeden, schelsey eet bijna alles, das geen probleem, maar kenji tja, zou liever brok meenemen natuurlijk, das het veiligst, misschien toch maar volhouden die brok af en toe ertussen, natuurlijk zal hij weten dat ik toch iets anders geef tegen de avond
flatcoat4ever
Actief
Mijn ras(sen): Flatcoated Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door flatcoat4ever »

Sennaruby schreef:Ik ben een Barfer en vond het erg moeilijk om in Denemarken iets verse te vinden voor de honden... Ik heb toen ook Nature's diet meegenomen, maar je kunt ook best voor die paar weken vakantie gewoon brokken geven. Daar gaat ie niet dood aan hoor :wink:

Groetjes,

Fieke
IK heb daarom een paar jaar terug geinformeerd op het Denemarken forum, kreeg veel tips, Aldi & Lidl kennen ze daar ook dus kom je met vers toch al een heel eind
gr. Martha eerst met Flash nu met Jalke & Bob en pleeghond Nobel
Afbeelding
Rust in vrede mijn Flash, mijn allerliefste Jochie
(Jet Black Flash of the Ginyard, 19 mei 1998 - 24 april 2011)
Borke
Actief
Mijn ras(sen): Sofi de Spaanse Schone en de Maine Coon poezen Lola en Haley (RIP Borke de Stabijhoun)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Borke »

Wij Barfen en daar is altijd overal wel iets voor te krijgen, of we huren een huisje met een vriezer en nemen eten van huis mee.
In geval van nood kan je altijd overal wel brokken kopen hoor, maar ik geef ze niet meer.
Afbeelding
Lindsey
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lindsey »

voor een vakantie zou ik rustig een week of wat alleen kip en rundvlees of rundergehakt durven geven. Met een eitje (overal verkrijgbaar) en blikjes vis overleefd je hond het wel.
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

ik wou net zeggen ruindergehakt, ei, vis, kip, keertje joghurt, lamsribje.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”