Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Diarree van kip
Moderator: moderatorteam
-
Addy
Diarree van kip
Barf krijgt geen kip meer, iedere keer als ze kip eet krijgt ze daarna vreselijke diarree, ze loopt echt helemaal leeg.
Moet ik dit nou zien als een vorm van allergie voor kip ?
Moet ik dit nou zien als een vorm van allergie voor kip ?
-
Eefje83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
- Aantal honden: 2
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
Addy
Ja, op zich vind ik het jammer omdat ze kip heerlijk vind maar ik koop bij de Islamitische slager en volop keuze dus dat is geen probleemRoelfien schreef:Oh dat is niet fijn, daarmee valt er toch een makkelijk te verkrijgen goedkoop product weg. Wat zielig dat ze daar zo naar op reageert.
Kan je makkelijk aan andere producten komen?
Verder vind ze echt alles heerlijk dus dat scheelt, ze is totaal niet kieskeurig
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ik heb Rock in de barf-beginners periode één keer rauwe kip gegeven. Toen ik de volgende ochtend beneden kwam had hij z'n halve staart tot bloedens toe kapot gebeten en er zat een grote hotspot bij z'n oor, vreselijk :N: en hij was inderdaad ook heel erg aan de dunne. Hij was er écht ziek van. Voor de barf kreeg hij Greenhard brokken soms afgewisseld met de kip-variant. Hij was dan altijd heel erg aan het krabben, uren lang. Ik heb tijden gedacht dat hij een vlooien-allergie had maar het was dus, achteraf gezien de kleine hoeveelheid kip in de brokken.
Ik hem hem nooit meer kip gegeven of iets waar kip in verwerkt zit en hij heeft nooit ergens meer last van gehad. Ik geloof dus wel in kip-allergie
Ik hem hem nooit meer kip gegeven of iets waar kip in verwerkt zit en hij heeft nooit ergens meer last van gehad. Ik geloof dus wel in kip-allergie

-
Addy
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Een allergie bouw je volgens mij op en kan dan in één keer tot uiting komen. Bij Rock was het in een keer duidelijk met die exposie van hotspots na het eten van een portie rauwe kip.Addy schreef:Ja Barf voelt zich ook niet toppie door die diarree maar het duurde even voor ik de link gelegd heb, het rare is dat dit pas iets van de laatste maanden is, voor die tijd had ze dat absoluut niet
Hopelijk is het bij Barf de kip en blijft het er verder bij

-
Addy
Dat hoop ik dus ook maar afwachten maar, het heeft geen zin om me op voorhand daar zorgen over te maken. Verder blijven er genoeg smaken voor haar over.alm@ schreef:Hopelijk is het bij Barf de kip en blijft het er verder bij
Het vreemde is dat ze van pens ook diarree krijgt maar als ik dan een kalfsbot erbij geeft heeft ze normale ontlasting, bij de kip werkt dat dus niet, dan houd ze gewoon diarree
-
Mojuan
- Zeer actief