Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ze waren het wachten waard hoor!
Prachtfoto's, ik zie een heleboel blije hondengezichten.
En 2 iets minder, dat zijn natuurlijk Sjefke en haar plaaggeest Nozem. Die heb je er mooi op gekregen zo.
LongFields schreef:ik zie een heleboel blije hondengezichten.
Tobi had echt een gouden tijd met jouw meiden haha . Toen wij de verkorte route namen heeft ie ze nog een heel tijdje lopen zoeken in de groep.
Agos, Tobi had het zwaar te pakken inderdaad. Vooral van Nozem. Zij vond hem ook wel okay denk ik. Anders had ze hem wel afgesnauwd.
Haar staart was trouwens wel half kaal zag ik bij thuiskomst. Haar haren zitten momenteel niet zo vast als anders, en het tegen haar aanspringen van Tobi had blijkbaar het een en ander aan haarverlies opgeleverd.
LongFields schreef:Haar staart was trouwens wel half kaal zag ik bij thuiskomst. Haar haren zitten momenteel niet zo vast als anders, en het tegen haar aanspringen van Tobi had blijkbaar het een en ander aan haarverlies opgeleverd.
LongFields schreef:Haar staart was trouwens wel half kaal zag ik bij thuiskomst. Haar haren zitten momenteel niet zo vast als anders, en het tegen haar aanspringen van Tobi had blijkbaar het een en ander aan haarverlies opgeleverd.
Echt? Ow... sorry
Dat haar was er anders ook wel af gekomen denk ik, alleen nu iets sneller.
Geeft niks hoor!
Gave foto's! En wat een mooie sta foto van lune... die stond vol aandacht ergens naar te loeren
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Bianca_Storm schreef: dank je wel, bijzonder he die oogkleur. Alhoewel er ook mensen zijn die zeggen zijn ogen zo "eng priemend" te vinden.
Ik heb echt moeten wennen aan Weimaraners. In de buurt lopen twee Weimaraner teven en de eerste paar keer dat ik ze tegenkwam, vond ik ze een beetje eng. Nu vind ik ze prachtig