Ze krijgt carnibest, dat eet ze op zich nog wel, wel in kleinere porties, ook drinkt ze nog wel..
Af en toe ligt er ook wat kots op de grond, waar ik van uit ga dat het van haar is...
Ze is voor het eerst loops, het is nu de 17e dag...
De rest van de loopsigheid heeft ze niets geen last gehad..
Kan het zijn dat ze zo'n last heeft van buikpijn dat ze er van moet overgeven en van aan de diarree is? (wat ik me heel goed kan voorstellen)
Op zich voelt ze zich reeedeluuk okeej, niet zo enthousiast en vrolijk als normaal, maar goed dat is logisch,
het is ook niet zo dat helemaal zielig in elkaar is gekropen en ook tijdens de wandelingen is ze best okeej.
wel is het zo dat zowel mijn vriend, mijn zoontje en ik de afgelopen anderhalve week last hebben gehad van een soort van buikgriep (overgeven/diarree)
maar kan dit ook op honden overslaan? Mijn andere hondje heeft nergens last van..
Ook heeft mevrouw stiekem (stom van mij, op tafel laten staan) een halve kom kippensoep uit blik opgeslurpt (op de eerste dag van de diarree)
Is er iets wat ik zelf kan doen om de diarree wat te stoppen?
Zie het al weer voor me dat de da begint te zeuren over speciale dieet/brokvoeding, wat ik dus niet van plan ben..