Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Langer dan 3 weken loops?
Moderator: moderatorteam
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Langer dan 3 weken loops?
Het is nu inmiddels 3 weken en een dag geleden dat Osa loops is geworden, maar ze bloed nog steeds behoorlijk, kan dit wel eens voorkomen bij oudere honden? Vroeger was het eigenlijk altijd korter dan 3 weken.
gr Aimee
gr Aimee
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Er zijn ook teven die vier weken vloeien, dus dat kan best. Gewoon even in de gaten houden.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
-
Brindlecardi
- Zeer actief
-
Brindlecardi
- Zeer actief
Nog maar een bericht van mij voor de geintresseerden, Osa is nog steeds loops, dus vond de dierenarts het wel zo slim om voor de zekerheid, een antibioticakuur te geven, zodat een ontsteking geen kans heeft. Daar zijn we vanmorgen mee begonnen
Het is een hele waslijst aan pilletjes etc geworden inmiddels, 2 maal daags antibiotica ( vloeibaar ), 2 maal daags Paradiene, en 1 keer per dag Caprodyl. Gelukkig vind Osa het niet erg, behalve de vloeibare antibiotica, dat smaakt niet zo best geloof ik
gr Aimee
Het is een hele waslijst aan pilletjes etc geworden inmiddels, 2 maal daags antibiotica ( vloeibaar ), 2 maal daags Paradiene, en 1 keer per dag Caprodyl. Gelukkig vind Osa het niet erg, behalve de vloeibare antibiotica, dat smaakt niet zo best geloof ik
gr Aimee
-
Brindlecardi
- Zeer actief
-
jidde
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
nou dat vraag ik me af , ze hebben zelfs de grote tumor bij PB gemist met de echoAimee schreef:Cystes kunnen ze toch goed zien op een echo?jip007 schreef:ik hoop niet dat het het zelfde is als onze Dino had , die bleef toen loops. We hebben haar toen op haar oude dag nog moeten laten castreren , ze had hele grote cystes op haar eierstokken

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- JML
- Zeer actief
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Dit vind ik niet goed klinken. Ik zou hierover echt even contact opnemen met de dierenarts! Stinken is nooit goed, volgens mij?Aimee schreef: Er komt nog echt niet normaal veel bloed uit ( 2 broekjes helemaal vol op een dag ). Er zitten nu ook allemaal stolsels bij, en het stinkt verschrikkelijk......
Groetjes, Karen
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
ik zou dit echt niet veel langer aankijken hoor, zeker omdat ze al op leeftijd is, als er iets moet gebeuren in de vorm van een operatie, beter er snel bij zijn, voordat ze ook nog zwak wordAimee schreef:Het gaat niet goed....
Er komt nog echt niet normaal veel bloed uit ( 2 broekjes helemaal vol op een dag ). Er zitten nu ook allemaal stolsels bij, en het stinkt verschrikkelijk......
We kijken het nog heel even aan met antibiotica, en stoppen voorlopig even met Caprofen...
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
-
Brindlecardi
- Zeer actief
DA geeft het advies om het toch nog even aan te kijken met de antibiotica, aangezien ze weinig kunnen doen ( alles was toen op de echo oké )
Ze is verder trouwens niet lusteloos, behalve dat ze de laatste tijd haar eigen brokken niet meer eet, maar ik heb niet het idee dat dat komt omdat ze niet wil eten, de leverworst gaat er prima in, en het eten van Ben is maar al te interessant.
gr Aimee
Ze is verder trouwens niet lusteloos, behalve dat ze de laatste tijd haar eigen brokken niet meer eet, maar ik heb niet het idee dat dat komt omdat ze niet wil eten, de leverworst gaat er prima in, en het eten van Ben is maar al te interessant.
gr Aimee
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Aimee schreef:DA geeft het advies om het toch nog even aan te kijken met de antibiotica, aangezien ze weinig kunnen doen ( alles was toen op de echo oké )
Groetjes, Karen
-
Brindlecardi
- Zeer actief
Dat kan altijd, maar ze besparen natuurlijk liever die narcose. De DA bljft er vrij koeltjes onder, en dat begint me een beetje op de zenuwen te werken.....Scooby schreef:Aimee schreef:DA geeft het advies om het toch nog even aan te kijken met de antibiotica, aangezien ze weinig kunnen doen ( alles was toen op de echo oké )Ze kunnen haar toch castreren als het niet goed blijkt te zijn?
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
dan ga je toch naar een andere? ik persoonlijk zou het dus niet meer afwachten... het is veel te lang... en stinken is nooit goed....Aimee schreef:Dat kan altijd, maar ze besparen natuurlijk liever die narcose. De DA bljft er vrij koeltjes onder, en dat begint me een beetje op de zenuwen te werken.....Scooby schreef:Aimee schreef:DA geeft het advies om het toch nog even aan te kijken met de antibiotica, aangezien ze weinig kunnen doen ( alles was toen op de echo oké )Ze kunnen haar toch castreren als het niet goed blijkt te zijn?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
tuurlijk kiest niemand vrijwillig voor een narcose, maar als je zelf al zegt dat het je niet lekker zit, dat het op je zenuwen werkt, dan zou ik echt wel meer willen weten, wat ik ook al eerder zei, als er iets mis is en je wacht te lang, word het risico er zeker niet minder op, zelfs meer.Aimee schreef:Dat kan altijd, maar ze besparen natuurlijk liever die narcose. De DA bljft er vrij koeltjes onder, en dat begint me een beetje op de zenuwen te werken.....Scooby schreef:Aimee schreef:DA geeft het advies om het toch nog even aan te kijken met de antibiotica, aangezien ze weinig kunnen doen ( alles was toen op de echo oké )Ze kunnen haar toch castreren als het niet goed blijkt te zijn?
ik hecht best waarde aan mij Da, omdat ik hem ken, maar als ik ergens een slecht gevoel over heb, dan heb ik het eerste en laatste woord en bepaal ik wat ik wil met mijn hond.
ik zeg dus niet dat er iets ernstigs mis is, maar het klinkt gewoon beroerd en ik zou het heel erg vinden , als door er te lang mee wachten, de boel alleen maar erger en gevaarlijker word, ik zou dan dus wel de keuze van helemaal nalaten kijken kiezen
-
Brindlecardi
- Zeer actief
We gaan morgen nog een keer met de DA bellen, en als zij verder geen idee heeft, of geen actie wil ondernemen, gaan we Utrecht bellen.
Wij denken zelf toch dat we misschien moeten zoeken achter de Carprofen, waarom? Omdat de antibiotica geen enkel effect heeft, ze is verder beslist niet lusteloos, en de grote stolsels bij het bloed, zijn ook vreemd.
gr Aimee
Wij denken zelf toch dat we misschien moeten zoeken achter de Carprofen, waarom? Omdat de antibiotica geen enkel effect heeft, ze is verder beslist niet lusteloos, en de grote stolsels bij het bloed, zijn ook vreemd.
gr Aimee
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
-
boxersien