Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoe lang loops??

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

esse
Vaste gebruiker

Hoe lang loops??

Ongelezen bericht door esse »

Hallo

Blackie is nu 10 maanden en al 2 weken loops, het wordt ook niet echt minder, hoe lang duurt het nog??? Het is echt niks aan als ze niet los mag, ze heeft ook beweging nodig, hoe deden jullie dat??

alvast bedankt!!
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Een teef is ongeveer 3 weken loops.Ze verliest eerst bloed en daarna is de uitvloeiing helder,maar juist dan moet je erg uitkijken omdat ze dan vruchtbaar is.
Als Bente loops is ga ik gewoon met haar naar stukken waar ze redelijk veilig los kan lopen zodat ze toch aan haar beweging komt.Het is alleen uitkijken voor verliefde reuen dan;als ik er eentje spot gaat ze vast en waarschuw ik de reueigenaar even als die in de buurt is.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
esse
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door esse »

marian* schreef:Een teef is ongeveer 3 weken loops.Ze verliest eerst bloed en daarna is de uitvloeiing helder,maar juist dan moet je erg uitkijken omdat ze dan vruchtbaar is.
Als Bente loops is ga ik gewoon met haar naar stukken waar ze redelijk veilig los kan lopen zodat ze toch aan haar beweging komt.Het is alleen uitkijken voor verliefde reuen dan;als ik er eentje spot gaat ze vast en waarschuw ik de reueigenaar even als die in de buurt is.
ok, blackie heeft nu wat bruinige bloed, is ze dan niet meer vruchtbaar of?
ik zal kijken of ik plekken kan vinden waar bijna geen hond komt, ik weet volgens mij wel eentje, ga straks ff proberen.
bedankt!
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

esse schreef:
marian* schreef:Een teef is ongeveer 3 weken loops.Ze verliest eerst bloed en daarna is de uitvloeiing helder,maar juist dan moet je erg uitkijken omdat ze dan vruchtbaar is.
ok, blackie heeft nu wat bruinige bloed, is ze dan niet meer vruchtbaar of?
ik zal kijken of ik plekken kan vinden waar bijna geen hond komt, ik weet volgens mij wel eentje, ga straks ff proberen.
bedankt!
Dat bruinige bloed is oud bloed dat er nu als laatste uit komt.Het is vanaf nu t/m de 21e dag ongeveer heel erg uitkijken,want ze is nu het vruchtbaarst!!!
Ik neem altijd een dag of 3 als extra marge.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”