De uitslag van de wedstrijd:
Small/medium
1. Lysette met Jip
2. Claudia met Floeboe
3. Anita met Harley
Large
1. Anita met Pardoes
2. Lian met Tommie
3. Sandy met Nolan
Beste debutant
Sandy met Nolan
Moderator: moderatorteam
MARC_S schreef:Ah foto'sHartstikke mooi zeg! Vond de honden allemaal echt super vandaag en heb genoten van al dat geren, gespring, gezwem en gespeel. Kan daar niet genoeg van krijgen. Dan zie je ineens een Deerhound die je haast nooit ziet, dan weer een prachtig stel herders, Belgen en een Hollander die samen racen en dan mag je weer even genieten van een grey die een sprintje trekt waarna er een hele club terriers aan komt lopen. Helemaal gaaf
Nog wat Spanjaarden die ik een paar jaar geleden gewoon nog in Kimba zag knuffelen en ga zo door. Vond die Toller reu ook erg imposant, bijzonder mooie hond
![]()
Jij ook nog ontzettend bedankt Linda en verder iedereen die gekomen was. Vond het heel gezellie![]()
En de dober van Malinois, daarvoor zei ik met liefde de eerste helft van de wandeling af
Ik wel, ik heb af en toe wel even al mijn spieren aangespannen als hij aan kwam vliegen maar bij mij ging hij niet op m'n tenen staanmalinois schreef:dank je! Ben je wel droog gebleven met zn onbenullige ge-ren en ge-vlieg? :N:
ja hij maakte elke bocht exact op zijn tenen :N:MARC_S schreef:Ik wel, ik heb af en toe wel even al mijn spieren aangespannen als hij aan kwam vliegen maar bij mij ging hij niet op m'n tenen staanmalinois schreef:dank je! Ben je wel droog gebleven met zn onbenullige ge-ren en ge-vlieg? :N:
Ik vond hem heel voorzichtig en netjes
Martijn ging hij ieder rondje even op de tenen staan toch
ik ookMartijn schreef:Ik vond het ontzettend gezellig!
Heel leuk om iedereen en de honden te zien.
heb er een avondje over zitten denken.... en heb nog steeds geen ideeMartijn schreef:Hahahahaha...wat zou dat betekenen?malinois schreef:ja hij maakte elke bocht exact op zijn tenen :N:MARC_S schreef:Ik wel, ik heb af en toe wel even al mijn spieren aangespannen als hij aan kwam vliegen maar bij mij ging hij niet op m'n tenen staanmalinois schreef:dank je! Ben je wel droog gebleven met zn onbenullige ge-ren en ge-vlieg? :N:
Ik vond hem heel voorzichtig en netjes
Martijn ging hij ieder rondje even op de tenen staan toch
Nou... van Marianne had ik een heel dik klein ouder vrouwtje verwacht :N: ... en van Linda ook, heel iel vrouwtje met heel kort haar...Martijn schreef:malinois schreef:ik ookMartijn schreef:Ik vond het ontzettend gezellig!
Heel leuk om iedereen en de honden te zien.Had alleen bij heel veel mensen en honden een andere voorstelling :N:
Hahahahaha...wat dan?
M@ri@nne schreef:Ik dacht ook dat ze blonde lange haren zou hebben.Zoek stok! schreef:Ik ook, ik dacht dat jij heel lang zou zijn met ook lang haar. Vraag me niet waarommalinois schreef: ik ookHad alleen bij heel veel mensen en honden een andere voorstelling :N:
malinois schreef:Nou... van Marianne had ik een heel dik klein ouder vrouwtje verwacht :N:Martijn schreef:malinois schreef:ik ookMartijn schreef:Ik vond het ontzettend gezellig!
Heel leuk om iedereen en de honden te zien.Had alleen bij heel veel mensen en honden een andere voorstelling :N:
Hahahahaha...wat dan?
Caro. schreef:Is er geen foto van Malinois? Ben nu wel nieuwsgierigZoek stok! schreef:Ik ook, ik dacht dat jij heel lang zou zijn met ook lang haar. Vraag me niet waarommalinois schreef: ik ookHad alleen bij heel veel mensen en honden een andere voorstelling :N:
Ze vond het echt niet leuk dat Tico veel harder kon dan zijM@ri@nne schreef:
Is sita al weer hersteld van de deuk in haar ego?
Haha kan ze weer winnen.Sita schreef:Ze vond het echt niet leuk dat Tico veel harder kon dan zijM@ri@nne schreef:
Is sita al weer hersteld van de deuk in haar ego?![]()
Ze ligt nu nog steeds te pitten. Voor de eerste keer dat ze echt zo lang ligt te slapen na een wandeling.
Morgen mag ze de hondjes op de hei er weer uit lopen
Martijn schreef:
Hahahaha...ik vind het zo'n schatje!
Bijzonder om haar eerst in Kimba en nu hier te zien.
Ze heeft een hele bijzondere uitstraling.