Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hoeveel rollen carnibest van 1 kl kunnen er in een vriezerla
Moderator: moderatorteam
-
BT Golden
- Actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
hoeveel rollen carnibest van 1 kl kunnen er in een vriezerla
Ik had een vraagje, hoeveel rollen carnibest van 1 kilo kunnen er in een vriezerla. Misschien dat iemand dat weet of hoe groot is zo'n rol. Waarmee kan ik het vergelijken.
-
Baïla
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastin de los Pirineos
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
-
MoniqueDM
- Zeer actief
-
aschra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse bulldog
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Aantal honden: 2
-
Ianthe
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
-
BT Golden
- Actief
- Annelies
- Zeer actief
-
MoniqueDM
- Zeer actief
- *joy*
- Actief
- Mijn ras(sen): Lakeland Terriër (en Franse Bulldog)
- Aantal honden: 1
Ik laat de Carnibest half ontdooien en snij de worst dan met een stevig broodmes in 3 of 4 stukken. De ringetjes blijven gewoon zitten. De stukken worst gaan in een koelkastdoos en in de koelkast om verder te ontdooien.
Geen beter leven dan een hondenleven!

Muppet 23-9-2002 / 17-9-2012 . Dag lieverd.
Bailey 17-5-2002 / 6-7-2015 . Dag lieverd.
( http://www.nedlakelandterrierclub.nl/)
HELP DIERENTHUIS: http://www.dierenthuis.nl/

Muppet 23-9-2002 / 17-9-2012 . Dag lieverd.
Bailey 17-5-2002 / 6-7-2015 . Dag lieverd.
( http://www.nedlakelandterrierclub.nl/)
HELP DIERENTHUIS: http://www.dierenthuis.nl/
-
BT Golden
- Actief
Ja, ik heb een kennelnaam. Ik heb hem vernoemd naar Bentie.
Van de Bentsehoeve. Bentie en ik gaan nog eerst een jaar trainen en dan krijgt Bentie pupseltjes. De medische uitslagen zijn allemaal goed en de ogen heb ik laatst getest en die zijn vrij. De pupbemiddeling is binnen. De reu die ik op het oog heb is een donkere golden reu, die ook aan jacht doet. Duits kampioen. Het een prachtige reu.
In januari of februari ga ik de reu bezoeken samen met Bentie en worden er afspraken gemaakt. En als we het eens zijn, dan heb ik een hele mooie vader voor de pups van Bentie.
Bentie is nu loops, maar dit keer nog niet, eerst nog lekker trainen en dan is het als oke loopt volgend jaar rond Juni de dekking of de volgende loopsheid, ligt aan hoe de trainingen verlopen, wanneer de jachttraining is afgelopen etc. Het is een seizoen en die loopt van eind november tot ongeveer Juni. We trainen nu in de werkgroep en de gehoorzaamheidsgroep bij Rinus Biemans. De gehoorzaamheidsgroep valt binnenkort af en dan beginnen Bentie en ik in de jachtgroep. In de werkgroep kan Bentie ook de diploma's halen voor gg1. Een voordeel Bentie krijgt al een tijdje les van Rinus, die ook de jachttrainingen geeft en die kent Bentie nu ook al een beetje. En het is best wel fijn, om dezelfde instructeur te hebben voor alle soorten lessen.
Bentie mag ook niet te lang wachten met het krijgen van pups, eind van het jaar wordt ze al weer 2 jaar. Dus rond 3 de pups, vind ik mooie leeftijd. De meeste fokkers doen het gelijk met 2 jaar, zodra het mag. Mijn voorkeur gaat uit naar later, vandaar. De golden teefjes mogen totaal 4 nestjes krijgen met pups, maar dat haal ik en Bentie toch niet.
www.iandyou.nl
Van de Bentsehoeve. Bentie en ik gaan nog eerst een jaar trainen en dan krijgt Bentie pupseltjes. De medische uitslagen zijn allemaal goed en de ogen heb ik laatst getest en die zijn vrij. De pupbemiddeling is binnen. De reu die ik op het oog heb is een donkere golden reu, die ook aan jacht doet. Duits kampioen. Het een prachtige reu.
In januari of februari ga ik de reu bezoeken samen met Bentie en worden er afspraken gemaakt. En als we het eens zijn, dan heb ik een hele mooie vader voor de pups van Bentie.
Bentie is nu loops, maar dit keer nog niet, eerst nog lekker trainen en dan is het als oke loopt volgend jaar rond Juni de dekking of de volgende loopsheid, ligt aan hoe de trainingen verlopen, wanneer de jachttraining is afgelopen etc. Het is een seizoen en die loopt van eind november tot ongeveer Juni. We trainen nu in de werkgroep en de gehoorzaamheidsgroep bij Rinus Biemans. De gehoorzaamheidsgroep valt binnenkort af en dan beginnen Bentie en ik in de jachtgroep. In de werkgroep kan Bentie ook de diploma's halen voor gg1. Een voordeel Bentie krijgt al een tijdje les van Rinus, die ook de jachttrainingen geeft en die kent Bentie nu ook al een beetje. En het is best wel fijn, om dezelfde instructeur te hebben voor alle soorten lessen.
Bentie mag ook niet te lang wachten met het krijgen van pups, eind van het jaar wordt ze al weer 2 jaar. Dus rond 3 de pups, vind ik mooie leeftijd. De meeste fokkers doen het gelijk met 2 jaar, zodra het mag. Mijn voorkeur gaat uit naar later, vandaar. De golden teefjes mogen totaal 4 nestjes krijgen met pups, maar dat haal ik en Bentie toch niet.
www.iandyou.nl
-
Jap
- Actief
-
Golden Stanley
Ik krijg nog steeds mail van CB met de prijslijst. Misschien handig voor je.Jap schreef:zijn dat de standaard worsten van 1 kg?
ik kan hier op het eiland bestellen maar ik had geen idee wat voor gewicht ze hebben.. ze zkosten rond de 3/4 euro per stuk.. is het dan zo goedkoop voor een kilo of moeten dat dan kleinere verpakkingen zijn?
Bij afname van zoveel rollen, krijg je korting.
Carnibest Hond
Natuurvoer 1000 gram € 3,05
Natuurvoer 500 gram € 1,70
Natuurvoer 250 gram € 1,05
NV Diabetes 1000 gram € 3,05
NV Diabetes 500 gram € 1,70
NV Diabetes 250 gram € 1,05
NV pup 1000 gram € 3,05
NV pup 500 gram € 1,70
NV pup 250 gram € 1,05
Lam/Rijst 1000 gram € 3,60
Lam/Rijst 500 gram € 2,05
Lam/rijst 250 gram € 1,30
Lam Diabetes 1000 gram € 3,60
Lam Diabetes 500 gram € 2,05
Lam Diabetes 250 gram € 1,30
Kip/Rijst 1000 gram € 3,60
Kip/Rijst 500 gram € 2,05
Kip/Rijst 250 gram € 1,30
Light 1000 gram € 3,05
Light 500 gram € 1,70
Light 250 gram € 1,05
Aktief 1000 gram € 3,05
Aktief 500 gram € 1,70
Aktief 250 gram € 1,05
Eend/Rijst 1000 gram € 4,50
Eend/Rijst 500 gram € 2,40
Eend/Rijst 250 gram € 1,50
Pancreas 1000 gram € 3,80
-
Jap
- Actief
oke, dus de rollen die ik bedoel hier voor 3/4 euro zijn dan van een kilo..
dan nog een vraagje.. mijn pup eet natuurlijk die kilo niet op voordat het bedorven is in de koelkast..
en met bijvoordbeeld duck zijn het plakken van 100 gram die je uit de vriezer haalt..
maar deze worst moet je in een keer ondooien of zit het in plakken in de verpakking?
dan nog een vraagje.. mijn pup eet natuurlijk die kilo niet op voordat het bedorven is in de koelkast..
en met bijvoordbeeld duck zijn het plakken van 100 gram die je uit de vriezer haalt..
maar deze worst moet je in een keer ondooien of zit het in plakken in de verpakking?
-
Addy
nee, je laat hem even aan ontdooien, snijd hem in plakken en gooit hem in de vriezerJap schreef:oke, dus de rollen die ik bedoel hier voor 3/4 euro zijn dan van een kilo..
-
MoniqueDM
- Zeer actief
Na ontdooien is Carnibest nog 2 dagen houdbaar in de koelkast (in een Tupperware-doos of zo).Jap schreef:dan nog een vraagje.. mijn pup eet natuurlijk die kilo niet op voordat het bedorven is in de koelkast..
Hoeveel eet je pup per dag?
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)

-
Jap
- Actief
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1