Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

8 Runderharten in Doornspijk

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Leane

8 Runderharten in Doornspijk

Ongelezen bericht door Leane »

Ik heb hier 8 runderharten liggen waar ik niet mee uit de voeten kan. Ik woon in Doornspijk iemand intresse 2 euro per hart

Afbeelding
Leane

Niemand !! Want anders moet ik ze weg gooien en dat is ook erg zonde.

Ik ga morgen van Doornspijk na Rozenburg rond 12 uur. Mischien als er iemand die op de route woont. Dus mensen omgeving Rotterdam/Utrecht of zo dat ik ze af kan gooien ergens GRATIS anders gaan ze de prullebak in.

Heb vandaag zelf ook weer nieuwe vlees aanvoer gehad dus kan ze ook niet meer kwijt
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Wel heel zonde als je dat weg moet gooien. Ik lig tever uit de route en om het even op te halen is ook een aardig eind. Zal toch wel iemand zijn die het kan gebruiken, weggooien is echt zonde
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Leane

chrico schreef:Wel heel zonde als je dat weg moet gooien. Ik lig tever uit de route en om het even op te halen is ook een aardig eind. Zal toch wel iemand zijn die het kan gebruiken, weggooien is echt zonde
Is ook erge zonde. Ik heb het op drie forums staan meer kan ik niet doen :19: Ik kan het niet kwijt in de vriezer dus de harten moeten morgen echt een nieuw baasje hebben haha. Ik voer zelf maar zo weinig orgaan omdat ze hier ook af en toe nog KVV krijgen en daar al genoeg orgaan in zin
Sucha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond

Ongelezen bericht door Sucha »

Erg zonde Leane, kun je niet een beetje vriezerruimte lenen bij bekenden om weggooien te voorkomen? Dan is de tijdsdruk wat weg voor liefhebbers
Afbeelding
in herinnering mijn lieve Storm
Francisca

Ongelezen bericht door Francisca »

Ik wil ze vanmiddag wel komen halen.
Lees dit nu pas, sorry :mrgreen: :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”