Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Uitslagen Paco

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

boxersien

Uitslagen Paco

Ongelezen bericht door boxersien »

Poeh, zo baas zo hond, maar op wie Paco dan lijkt??? Geen idee

En ja, het is maar weer eens bewezen gelukkig! Het is mijn sukkel :J:

Donderdag naar de DA geweest. Daar heeft hij een echo gehad (en nee, hij was niet drachtig :mrgreen: ). Alles op de echo zag er keurig uit. Heb geen idee waarom er nu voor een echo gekozen is i.p.v. bloedonderzoek en kop foto, maar dat zal wel aan het volgende liggen.

Paco is 5 jaar, hij is met 2 jaar oud door een DA gecastreerd voordat hij via het asiel bij ons geplaatst zou worden. Wij wisten: hij had maar één bal en de andere konden ze niet vinden in zijn lichaam (is dan ook nogal een oppervlakte natuurlijk :N: :N: ). Naar ieders verbazing is deze bal na 5 jaar opeens ingedaald. Dit heb ik nog werkelijk waar nooit gehoord en stond dus ook heel verbaasd net.

Waarschijnlijk is zijn bijtgedrag dus af te leiden van het feit dat zijn hormonen een beetje gek doen nu.

Overigens: bij de DA was alles goed en mocht iedereen vanalles met hem doen. TIllen was geen probleem en op zijn kop liggen om geschoren te worden en de echo te laten nemen was ook allemaal oke! Heerlijke dot
:jump1:
Hij wordt zo snel mogelijk voor de 2de keer gecastreerd en ik ga proberen om hem geestelijk ook wat meer bezigheden te geven dan een grote wandeling (tegenwoordig vaak tijd voor 2) en hele dag waken
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Dat is wel een heel bijzonder verhaal :wink:
Ik hoop dat je na de castratie (de tweede :roll: ) weer helemaal op de goede weg komt :ok:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”