Rami schreef:Een DAP-verdamper zou ook kunnen hlepen. De feromonen zorgen dat de hond kalmeert, gerust wordt gesteld.
Ik weet van iemand die het na een verhuizing gebruikt heeft, maar die hond kon - in het nieuwe huis - slecht alleen zijn en dat is bij Dapper misschien niet aan de hand?
Is een ziekte, aandoening echt helemaal uitgesloten, trouwens? Er staat me iets bij dat Dapper vroeger toch iets van 'aanvalletjes' had?
Dapper kan hier ook niet zo goed alleen zijn. Hij maakt niks stuk, is stil en piest niet, maar ik merk dat hij wel heel erg blij is als ik thuis kom.
Cleo komt meestal slaperig hallo zeggen en gaat weer liggen maar Dapper zet het soms op een blaffen en wordt dan helemaal dol

Daaraan merk ik dat alleen zijn weer een beetje moeilijk is. Gelukkig is het maar een uurtje op een dag gemiddeld.
Ziekte is niet uitgesloten maar daar denk ik zelf niet aan. Dat flauwvallen dat hij deed heeft 90% zeker te maken met de slipketting die hij toen om had. De laatst paar keer werd echt duidelijk dat hij flauwviel als hij in de ketting ging hangen. Kwamen we dus ergens aan waar hij het heel leuk vond en hij ging iedereen begroeten dan hield ik de riem korter tegen springen en dan ging hij pfieuw en weg was hij. Ook als hij een hond zag en ging trekken viel hij zo van zijn stokje :N:
Daarom was het dus ook meteen over. Dapper KO dus de ketting slap en Dapper weer op de been alsof er weinig gebeurd was.
Nu heeft hij een halfcheck omdat hier losschieten geen probleem is en dus is dat flauwvallen niet meer voorgekomen. Los heeft hij het nog nooit gehad en de DA zei dat dat dus wel zo zou kunnen zijn
Eerdere onderzoekjes leverder niets op. Maargoed, 100% zeker weten doen we dat niet