Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zo, hierbij dan een deel van mijn foto's. Heb er natuurlijk weer veel te veel gemaakt en kan niet kiezen.
Alle foto's staan ook in Mijn album http://www.mijnalbum.nl/Album=IF7P8PEP
De namen bij de eerste twee foto's heb je helemaal goed. Ga snel even in je album kijken, zie ik deze. Staan we daar voor Jan Doedel met alle honden aan de lijn. En die mevrouw met die Deerhounds maar treuzelen
Marion. schreef:De namen bij de eerste twee foto's heb je helemaal goed. Ga snel even in je album kijken, zie ik deze. Staan we daar voor Jan Doedel met alle honden aan de lijn. En die mevrouw met die Deerhounds maar treuzelen
ja hahaha, en ik stond nog verbaasd te kijken, om die mensen met die schnauzers, die Jessica bijna onder de auto had zitten.. gaar volk
yamie schreef:ja hahaha, en ik stond nog verbaasd te kijken, om die mensen met die schnauzers, die Jessica bijna onder de auto had zitten.. gaar volk
En er ook nog 1 vergaten toch? Mensen waren ook veel te jong voor zo'n grote auto
Elly, je hebt er hele leuke tussen zitten. Morgen mail ik je even welke ik graag in het groot wil hebben, mag dat? Of kan ik ze in het groot van je album afplukken?
yamie schreef:ja hahaha, en ik stond nog verbaasd te kijken, om die mensen met die schnauzers, die Jessica bijna onder de auto had zitten.. gaar volk
En er ook nog 1 vergaten toch? Mensen waren ook veel te jong voor zo'n grote auto
Elly, je hebt er hele leuke tussen zitten. Morgen mail ik je even welke ik graag in het groot wil hebben, mag dat? Of kan ik ze in het groot van je album afplukken?
Het zijn wel grote bestanden, gemiddeld 3 tot 5 mb per stuk! Dus moet ze misschien allemaal apart versturen!
Ik weet niet of de 750 pixels breed groot genoeg is die in mijn album staan?
Elmar schreef:Het zijn wel grote bestanden, gemiddeld 3 tot 5 mb per stuk! Dus moet ze misschien allemaal apart versturen!
Ik weet niet of de 750 pixels breed groot genoeg is die in mijn album staan?
Ik ga even kijken wat de fotoboek-software ervan vind