Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
slappe ontlasting na kvv
Moderator: moderatorteam
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
slappe ontlasting na kvv
Wieke is nu 16 weken en we geven haar af en toe kvv of wat kippenmaagjes maar de dag daarna heeft ze dunne ontlasting. Ik vraag me af hoe ik het moet geven om haar darmpjes aan de kvv te laten wennen.
Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie

-
Eef
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: slappe ontlasting na kvv
Je zegt dat ze af en toe kvv krijgt, maar wat krijgt ze dan normaal, brokken? Misschien kan ze niet goed tegen de afwisseling tussen vers en brokken. En laat je wel genoeg tijd tussen de brokken en het verse voer zitten?Frenkie schreef:Wieke is nu 16 weken en we geven haar af en toe kvv of wat kippenmaagjes maar de dag daarna heeft ze dunne ontlasting. Ik vraag me af hoe ik het moet geven om haar darmpjes aan de kvv te laten wennen.
Je zou de kvv de eerste tijd kunnen overgieten met gekookt water om te kijken of dat helpt.
-
Mauyak
-
GuardianAngel
- Zeer actief
- Locatie: Westerlee. Baasje van: Cheyenne, River, Lakota en sterretje Joey
- Contacteer:
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ja, dat zou je best kunnen doen. En dan kan je later altijd besluiten of je de ene dag kvv geeft en de andere dag brokken.
Ik zou inderdaad even geen kippenmaagjes meer geven. Dat is orgaanvlees en dat heeft de neiging om de ontlasting wat dunner te maken. En daarnaast zit er aardig wat orgaanvlees in de kvv, dus dat voegt niets toe.
Ik zou inderdaad even geen kippenmaagjes meer geven. Dat is orgaanvlees en dat heeft de neiging om de ontlasting wat dunner te maken. En daarnaast zit er aardig wat orgaanvlees in de kvv, dus dat voegt niets toe.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby